جمعه 10 فروردین 1403

عسگری: می‌توانیم تمرینات تیم ملی تکواندو را با نفرات کم شروع کنیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
عسگری: می‌توانیم تمرینات تیم ملی تکواندو را با نفرات کم شروع کنیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: می‌توانیم تمرینات تیم ملی را به خوبی مدیریت کرده و اردو‌ها را با تعداد نفرات کمتر شروع کنیم.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم رونمایی از نرم افزار تخصصصی تکواندو اظهار داشت: ویروس کرونا مدت‌ها با ما خواهد بود به طوری که ما باید به نسبت آن شرایط زندگیمان را تغییر دهیم. به دنبال همین موضوع فدراسیون تکواندو هم تصمیم گرفت یک نرم افزاری را طراحی کند که فعالیت‌ها تکواندو تعطیل نشود و به نوعی ادامه پیدا کند. این نرم افزاری که امروز از آن رونمایی شد قابلیت آن را دارد که کلاس‌های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار کند. با توجه به آنکه ما نمی‌توانیم کلاس‌ها را به خاطر ویروس کرونا حضوری برگزار کنیم به هیمن دلیل این نرم افزار به ما کمک می‌کند که تمرینات ملی پوشان را به صورت آنلاین پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو قبل از آغاز مسابقات المپیک بیان داشت: درست است که به خاطر ویروس کرونا هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود، اما با صحبت‌هایی که ما با معاون وزیر ورزش وجوانان انجام دادیم اعلام کردیم که حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی می‌تواند بسیار امن‌تر از جا‌های دیگر باشد، زیرا برخی از تکواندوکاران ما در شهر‌هایی حضور دارند که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و به همین دلیل ما اینجا می‌توانیم آن‌ها را به خوبی مدیریت کرده و اردوی تیم ملی را با تعداد نفرات کمتر برگزار کنیم.

عسگری افزود: من معتقدم نباید ملی پوشان را از حال و هوای المپیک دور کرد و این درخواستی بود که ما چندین مرتبه به وزارت ورزش و جونان اعلام کردیم. در هر صورت ما تابع دستورات وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا هستیم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط به روال عادی خودش برگردد تا بتوانیم کارمان را برای حضور در مسابقات المپیک آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /