جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

در آینده ما هیچ سرویس خدماتی خوبی برای سالمندان نداریم آسایشگاه‌ها تنها 2 دهم درصد جمعیت سالمند را در بر می‌گیرد و برای نود و نه و هشت دهم درصد سالمندان برنامه‌ای نداریم.

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 216 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 121 هزار و 563 نفر رسید.

شرایط آبی استان تهران مطلوب نبوده و با توجه به اینکه دیگر خبری از ترسالی نیست کارشناسان اوضاع را بحرانی تلقی کردند.

در این طرح، گروه‌هایی که حامی اجتماعی ندارند مانند معتادان و کارتن‌خواب‌ها مورد تاکید شخص شهردار بود و در کنار واکسیناسیون سایر شهروندان، هدف‌گذاری شد.

پیران به گریه افتادند و گفتند: تنها آرزوی ما در زندگی این است که این درخت بزرگ شود، و اینجا باز" ملک ایران " شود، و ماموران مالیه.... پاهای مارا به این چنارها بسته چوب بزنند

مقرر شد سوابق فارغ التحصیلی شامل کارنامه فارغ التحصیلی (ریز نمرات) و گواهی محل‌های تحصیل پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و سایر سازمان‌ها نیز به صورت الکترونیکی برای استعلام گیرندگان ارسال شود.

عمل نسبتا سنگینی داشتند که خیلی خوب انجام شد و بعد از گذراندن دوره نقاهت از بیمارستان مرخص شدند. پس از آن هم برای چکاپ تشریف می آوردند و ما در خدمتشان بودیم.

اسقاط نشدن خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده مطابق برنامه پیش‌بینی شده درآیین‌نامه ماده 8 قانون هوای پاک، کلانشهرها را در چند سال اخیر آلوده‌تر کرده است.

گریزناپذیری رنج با همه جنبه‌های گذشته مشترک ما آمیخته شده است و ذهن فیلسوفانی همچون ارسطو، سقراط، رواقیون، اپیکوریان و کلبیون را به خود مشغول کرده است.

روز پنجشنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر ادامه خواهد داشت و روز جمعه در سواحل دریای خزر و شنبه در استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

از کف کفش کتانی سفید رنگ، 95گرم مواد مخدر "شیشه" کشف شد و نهایتا محموله کشف شده طی صورتجلسه ای تحویل مقامات ذیصلاح برای اقدامات قضایی شد.

جعل مجوز تردد اقدام بی اثری است و هیچ اثر مثبتی ندارد و فقط سبب پیگیری قضایی برای استفاده کننده از آن و نیز افراد جاعل خواهد شد.

وضعیت جوی جاده‌های مازندران در مناطق کوهستانی ابری و بارانی و در منطقه سیاه‌بیشه و ولی آباد جاده کندوان و گردنه کدوک جاده سوادکوه با مه غلیظ همراه است.

به گفته محققان بر اساس این تحقیقات در کشوری که جمعیت افراد دارای اضافه وزن آن در مقایسه با کشور دیگر یک درصد بیشتر است، مرگ و مرگ و میر ناشی از ابتلا به کوید 19 به میزان 3.5 درصد بالاتر از کشور دوم است.

موفقیت را فقط یک بعدی تعریف نکنیم. اگر بچه ما در ریاضی ضعیف است، ایرادی ندارد. شاید او نویسنده بزرگ جهانی باشد. مگر نویسندگان، ریاضیات خوبی داشته اند؟

جامعه‌ی ایران با ابهام‌پذیری بالا بهشت لازف‌زن‌هاست؛ کسانی که هر روز یک ادعای جدید دارند و یک وعده‌ی اجراناشدنی می‌دهند.