جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

بازنشستگان گفتند: برخلاف وعده‌های داده شده تاکنون حقوق شهریور ماه خود را دریافت نکرده‌اند و خواهان پرداخت آن هستند.

ما چیزی به نام بادیگارد نداریم و در بخش خصوصی هم چنین چیزی مطرح نیست. بحمدالله امنیت خوبی برای همه مردم برقرار است.

پناهگاه حیات وحش عباس آباد چوپانان نایین در استان اصفهان 320 هزار هکتار وسعت دارد و از تنوع گونه ای خوبی برخوردار است به طوری که در این منطقه جمعیت قابل قبولی از قوچ و میش ها، کل و بز، جبیر،‌آهو و خرگوش وجود دارد. منبع: صداوسیما

وی میانگین سن ازدواج باراول مردان را در استان کردستان 27.81 سال و میانگین سن ازدواج بار اول زنان را 23.86 سال اعلام کرد.

سعدی پور از شهرستان‌ها و مدارسی که در عصر کرونا در تمامی حوزه‌ها برنامه‌ریزی کرده و استراتژی مدونی داشته‌اند تقدیر کرد و گفت: این شهرستان‌ها و مدارس در حوزه‌های مختلف دارای پیشرفت بودند.

در عین حال، محموله هایی از سرم در ماه گذشته به تدریج وارد شده بود که هنوز مجوز وزارت بهداشت برای ترخیص را نداشت.

موضوعی که در مقالات علمی دنیا به آن اشاره شده است و در کمیته علمی ستاد کرونا هم به تصویب رسیده این است که نوجوانان 12 تا 18 سال باید واکسن کرونا را دریافت کنند.

قاضی پرونده حکم حبس آنان را یک سال تعلیق و محکومین را ملزم کرد در مدت تعلیق در دوره های آموزشی یادگیری شیوه های کنترل هیجان و مدیریت رفتار شرکت کنند و گواهی آن را به واحد اجرای احکام کیفری تحویل دهند.

در صورت تکرار بین یک هفته تا شش ماه تعطیل شده و باز هم در صورت تخلف، مجوز کسب صاحب واحد، ابطال می‌شود.

"من انقد فامیلیم سخت بود که هر موقع میخواستن حضور غیاب کنن طرف یهو ساکت میشد خودم دستمو میبردم بالا"

از دست دادن حس بویایی یکی از علائم شایع بیماری کرونا است اما حتی قبل از کرونا بسیاری از ویروس‌ها باعث از بین رفتن و تحلیل حس بویایی شده بودند و در حالی که اکثر مردم به طور طبیعی حس بویایی خود را طی چند هفته به دست می‌آوردند، اینک به دلیل ابتلا به کرونا تعداد زیادی از افراد حس بویایی خود را برای طولانی‌مدت از دست داده‌اند.

سریع ترین بادی که تا پیش از این در فصل پاییز چابهار ثبت شده، 36 نات بوده که مربوط به حدود 40 سال قبل یعنی مهرماه سال 1361 است.

از 2 روز گذشته تاکنون تیم‌های جستجو و نجات در بریس و پسابندر و گواتر مستقر هستند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم و صیادان را بررسی می‌کنند.

نوه 12 ساله دکتر بهرام عین اللهی_وزیر بهداشت امشب (11 مهر ماه) در حضور دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت و مادر خود واکسن سینوفارم تزریق کرد./ منبع: ایسنا

پیش بینی می‌شود که مقطع متوسطه از اواسط آبان ماه و مقطع دبستان پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و احتمالا در آذرماه، بازگشایی شوند.