جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

علی سلاجقه روز یکشنبه 11 مهر ماه با حکم آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

یکی از متهمان با اشاره به واکسیناسیون خود و خانواده وی توسط این گروه گفت: محل واکسیناسیون محافظت شده و با حضور نیروی نگهبانی بوده و ظواهر همه چیز را درست نشان می‌داد.

یکی از وظایف بیمه این است که بسته مناسبی ارائه بدهد تا پرداختی از جیب مردم کمتر شود و مسیر صحیح ارائه خدمت در جامعه شکل بگیرد.

بر اساس این گزارش در این مدت شهرستان های محمودآباد با 20، بابلسر، نوشهر و چالوس هر کدام با 11 مورد بیشترین و شهرستان بهشهر با یک فوتی مرگ ناشی از غرق شدگی را داشتند.

شرکت کنندگان در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال 1400 از امروز دوشنبه می‌توانند نتایج را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مشاهده کنند.

بیش از 81 درصد این پرونده‌ها با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف زندان و گذشت 8 میلیارد تومانی شاکیان مصالحه شد و 185 جوان به جای زندان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

تجهیزات پزشکی، خصوصا در زمینه جراحی باعث افزایش توانمندی و بروز بهتر مهارت ها و تجارب پزشک متخصص، جراح و تیم جراحی می شود و بنابراین نوآوری در این حیطه همراه با پیشرفت روشهای تشخیص و درمان امری ضروری است.

نتایج اولیه این آزمون روز 13 مرداد 1400 اعلام شده بود.

هواشناسی مازندران از شهروندان استان و مسافران و همچنین صیادان و دیگر فعالان حوزه دریای خزر خواسته است تا در این مدت از انجام هرگونه فعالیت دریایی بپرهیزند.

به منظور مشارکت و همراهی کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران در عزاداری پیامبر مکرم اسلام (ص) و کریم اهل بیت (ع)، تمامی این مراکز، فردا (سه‌شنبه 13 مهر) تعطیل هستند.

از چهارشنبه شب (14 مهرماه) در سطح استان افزایش ابر، وزش باد و و گاهی وزش باد شدید محتمل است. پنجشنبه (15 مهرماه) در نیمه جنوبی استان نیز خیزش موقت گرد و خاک و در نیمه شمالی احتمال بارش وجود دارد.

از زمان آغاز بهره‌برداری از این نیروگاه، معادل 78 میلیون بشکه نفت خام صرفه جویی و از انتشار 43 میلیون تن گاز‌های آلاینده جلوگیری شده است.

ممنوعیت و محدودیت تردد برای تعداد محدود شهرهای قرمز و نارنجی همچنان باقی است و تردد شبانه از ساعت 10 تا سه بامداد نیز اجرا می شود.

اینکه گفته می شود فقط برخی شرکت ها مجوز واردات دارند و سایر شرکت های نمی توانند سرم وارد کنند، درست نیست؛ چراکه ما برای واردات سرم فراخوان انجام دادیم و هر شرکتی که اعلام آمادگی کرده مجوز دریافت کرده است.