جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

استفاده از سامانه به معنای اجبار واکسیناسیون نیست؛ بلکه معنای آن این است که در صورت عدم تزریق واکسن، خدمتی به فرد ارائه نمی‌شود و چون او ممکن است عامل بیماری باشد برایش محدودیت جدی ایجاد می‌شود.

اصلا اجازه دهید؛ علی، همسر مهشاد و بهراد همسر ریحانه به شما نمره دهند. ببینید نمره هفتاد را شایسته شما می‌دانند؟

ناخدا اسماعیل جهادروا و ناخدا اسحاق جهادروا از روستای بیاهی با وجود وزش باد و تلاطم دریا که مخاطره آمیز است برای نجات لنج گرفتار پاکستانی عازم دریا شدند و آن را در حدود 12 تا 15 مایلی ساحل پیدا کرده و به ساحل آوردند.

در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر در استان خوزستان حداقل یک دز واکسن دریافت کرده اند البته آمار واکسیناسیون در برخی از نقاط استان مثل شادگان پایین است.

جان گراهام کامینگ از مدیران فیس‌بوک گفت: مشکل احتمالا از سرورهای فیس‌بوک است که باعث عدم دسترسی به واتس اپ و اینستاگرام شده است

مهدی صانعی از جمله خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با سابقه مشهد و عضو رسمی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بود که سابقه فعالیت در روزنامه‌های خراسان، شهرآرا، مدیریت خبرگزاری مهر در خراسان رضوی و آتی نیوز را در کارنامه داشت.

امروز دیگر مردم از ما حرف نمی‌پذیرند بلکه عمل می‌خواهند. دولت و مجلس انقلابی و مسئولین انقلابی، شب و روز نمی‌شناسند.

تاکنون 6 میلیون دوز واکسن پاستوکووک به دست ما رسیده است و امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند و افزایش میزان تولید منوط به توافق انستیتوپاستور ایران و انستیتو فینلای کوباست و به ما قول افزایش تولید را داده اند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: محورهای استان منتهی به استان‌های شمالی دارای ترافیک روان است و مشکلی وجود ندارد.

از دقایقی قبل سرورهای فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در بسیاری از نقاط جهان دچار اختلال شده است.

اینستاگرام به صفحه عصر اندیشه هشدار داده بود که به علت انتشار استوری‌هایی مربوط به سردار سلیمانی، این صفحه را مسدود می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری: 3 نفر از قاچاقچیان انسان به هویت‌های معلوم و تعداد 3 نفر دیگر از اتباع (نگهبانان سوله) به هویت‌های مشخص دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف و جهت سیر مراحل ارجاع گردیدند.

آیین معارفه و تکریم شهردار اهواز با حضور استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه و جمعی دیگر از مسئولین در سالن خامنه‌ای مجتمع فجر سپاه برگزار شد.

این زمین‌لرزه تلفات جانی نداشت اما خسارت‌های مالی زیادی وارد کرده است که می‌توان از آن به عنوان فرصتی برای تامین اعتبار و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرستان استفاده کرد.

پوجدمون برای شرکت در یک فستیوال فولکلور کاتالونیا در ساردینیا به این جزیره فرار کرده بود و پلیس ایتالیا وی را در تاریخ 23 سپتامبر بازداشت کرد.

به نظر می‌رسد که تأخیر در اجرای برخی پروژه‌ها بیشتر ناشی از مشکلات مدیریتی است.