جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

زمان فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر، روی وبگاه سازمان انتقال خون به نشانی WWW.IBTO.IR برای دسترسی داوطلبان اهدای خون بارگزاری شده است.

بسیاری از ما وقتی حوصله‌مان سر می‌رود یا احساس خستگی و کسالت می‌کنیم سر در موبایل و گوشی تلفن همراه کرده به شبکه‌های اجتماعی سرک می‌کشیم تا به خیال خود حالمان خوب شود و ذهنمان آرام بگیرد. اما واقعا این‌طور است؟ آیا شبکه‌های اجتماعی ما را آرام می‌کنند؟ مطالعات جدید علمی عکس این را می‌گویند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات، در توئیتی با 5592 لایک به مناسبت قهرمانی حسن یزدانی، نوشته است: حسن آقای یزدانی! نان پدر و شیر مادر، حلالت؛ خیلی مردی #قهرمان

در حال حاضر 16 شهر کشور در وضعیت قرمز، 198 شهر در وضعیت نارنجی، 176 شهر در وضعیت زرد و 58 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ممکن است این سرم ها جزو محموله هایی باشند که به سازمان غذا و دارو اظهار نشده باشد. ما متاسفانه به سامانه های گمرک دسترسی نداریم و برخط اطلاعی به دست ما نمی رسد.

ثروت مخفی و معاملات صد‌ها تن از سیاستمداران و میلیاردر‌های جهان با انتشار 12 میلیون سند افشا شد. در این اسناد نام عبدالله دوم (پادشاه اردن)، نخست وزیر چک، الهام علی‌اف (رئیس جمهور آذربایجان)، رئیس جمهور کنیا و رئیس جمهور اوکراین به چشم می‌خورد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همه آن‌هایی که واسکن زده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه https://salamat.gov.ir/ و وارد کردن کد ملی خود، کارت واکسیناسیون را دریافت کنند. در این صورت برای مراجعه به ادارات مشکلی نخواهند داشت.

معاون گردشگری با اشاره به تفاوت اکسپو دبی با اکسپوهای گذشته، اظهار کرد: این رویداد در نزدیکی ایران درحال برگزاری است و در شرایط اقتصادی و سیاسی که کشور قرار دارد، استفاده از این فرصت، اهمیت آن را دوچندان می‌کند.

برخی از روحانیون در ایران به ویژه نسل‌های جدیدتر، وقتی می‌بینند که بازار روانریتی‌ها سکه است و دسته دسته مردم را جذب خود کرده‌اند سعی می‌کنند مانند آنان حرف بزنند و به تدریج شاهد ظهور پدیده‌ی «آخوندریتی» (ترکیب آخوند - سلبریتی) خواهیم بود.

از کلیه دانش آموزان و خانواده آنها می خواهیم که در اسرع وقت با مراجعه به پایگاه‌های تزریق واکسن نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان اقدام کنند.

معتقدم جمهوری اسلامی ایران نقش پر رنگی در مقابله با مواد مخدر در دنیا ایفا می کند که این موفقیت های به دست آمده نتیجه تلاش های بی حد و مرز پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران با این بالای خانمان سوز است.

ورود خودروها با پلاک‌های غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی به این استان با ممنوعیت و اعمال قانون همراه خواهد بود

در سومین طرح، با عنوان «کمک هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان»، اسنپ قصد دارد با مشارکت کاربرانش در تامین هزینه‌های درمانی کودکان کم‌برخوردار گام بردارد.

وی در پاسخ به این سئوال که چطور ممکن است وارد کننده‌ای بدون اطلاع سازمان غذا و دارو سرم وارد کشور کرده باشد؟، گفت: متاسفانه این مشکل در حاضر وجود دارد

فیلم‌هایی از حسن یزدانی و کادر فنی تیم ملی پخش شد که نشان می‌داد آنها برای لحظه، لحظه کشتی فینال برنامه داشتند. حتی در اتاق علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم نکات فنی را مرور می‌کردند.

آقای جبلی حتما مطلع هستند که یکی از خواسته‌های بیشتر مردم ایران، راستگویی صدا و سیما در گزارش رویدادهاست.