جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

از دیروز تا امروز 10 مهرماه 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 135 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 673 نفر از آنها بستری شدند.

کشف علت اصلی این اتفاق، وابسته به پیدا کردن لاشه‌های جدید است تا بتوان بررسی‌های میکروبی را روی آنها انجام داد. ما در تلاش هستیم تا هماهنگی لازم را برای جست و جوی لاشه‌های جدید را انجام دهیم.

در حال حاضر 16 شهر کشور در وضعیت قرمز، 198 شهر در وضعیت نارنجی، 176 شهر در وضعیت زرد و 58 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

شرکت‌های دانش بنیان و خلاق می‌توانند ورود پیدا کرده و با هم رقابت کنند و نوآوری‌های جدید را به وجود آورند، در این صورت شهرداری هم می تواند درآمد کسب کند.

به عنوان مثال در یکی از این ویدیوها رئیس جمهوری ترکیه ظاهرا حین عبور از یک پلکان نیاز به کمک همسر و یک دستیارش پیدا می‌کند.

طی امروز و فردا و سه شنبه و چهارشنبه (10 و 11 و 13 و 14 مهرماه) در ارتفاعات شرقی، افزایش ابر با احتمال وزش باد نسبتا شدید و موقت پیش بینی می شود.

به گفته این مسئول با توجه به دلایل مطرح‌شده و ایمن‌بودن واکسن سینوفارم هم‌اکنون تصمیم بر تداوم روند واکسیناسیون زنان باردار با واکسن سینوفارم است.

متاسفانه همین مساله در حوزه کارآموزی هم وجود دارد. عرف نادرستی وجود دارد که عملا کسی که در آزمون کارآموزی وکالت پذیرفته می شود حتما یک روز وکیل شود. چه الزامی وجود دارد؟ اگر مشخص شود این داوطلب که توانایی تست زنی خوبی دارد، در سایر الزامات ضعف دارد یا قدرت استنباط ندارد یا سایر الزامات وکالت را ندارد، یا شرایط عمومی و اخلاق حرفه ای را ندارد چرا باید به این کارآموز الزاما پروانه وکالت...

طی بررسی به عمل آمده از سوی دانشمندان جمعیت فوک ها در اوایل قرن 20 به یک میلیون می رسید که اکنون به 70 هزار رسیده است.

در سال 55، 5 درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دادند و در طول 40 سال گذشته این رقم نسبت جمعیت دو برابر شده است یعنی 40 سال طول کشیده است تا جمعیت سالمندان دو برابر شود.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای حذف و اضافه در نیمسال اول سال جاری باید به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

نرخ غذای کم هزینه 6 هزار و 800 تومان، غذای متوسط هزینه 8 هزار و 200 تومان و غذای پر هزینه 9 هزار و 600 تومان برای سال تحصیلی 1401-1400 تعیین و به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

امروزه در جهان، تقریبا دیدگاه همه افراد نسبت به کار، به دلیل شیوع همه گیری ویروس کرونا تغییر کرده است.

خواهش کردم دوستان بررسی مجدد داشته باشند تا هیچ صاحب حقی از قلم نیفتد. تلاش ما با وزارت راه و شهرسازی بر این است که تمام خبرنگاران صاحب حق و واجد شرایط بتوانند از تسهیلات دریافت مسکن بهره‌مند شوند.

در دهه 60 در کنار برنامه‌هایی مثل «مدرسه موش‌ها»، «محله برو و بیا»، «چاق و لاغر» و... برنامه‌ای آموزشی از تلویزیون پخش می‌شد با اجرای یگانه‌ی استاد «حسن نیرزاده» به نام «بروبچه‌های پشت پنجره». پیرمردی خوش‌سخن که با بازی و خنده، الفبای فارسی را به کودکان می‌آموخت. دقایقی کوتاه از شیوه آموزش الفبا توسط مرحوم حسن نیرزاده ببینید.

اعضای این صندوق در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.