شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

صحنه ای از کلاس درس حقوق در یک فیلم ترکی را ببینید

مصرف مشروبات الکلی دست ساز به دلیل داشتن ترکیبات سمی مثل متانول باعث مسمومیت شدید، آسیب به ارگان های حیاتی و حتی مرگ می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محصل همدانی در دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم از حوزه انتخابیه تفت به مجلس راه یافت و به ادامه خدمت به مردم پرداخت.

ساعت که از 9 گذشت در تراس را باز و همین‌طور توی آسمان چشم می‌چرخاند و فرود هواپیماها را که هر چند دقیقه یک‌بار از مسیری می‌گذشتند تماشا می‌کرد و فکر می‌کرد. حالا این ساعت شب کدام همسایه‌ی تنهاست که سکوت خانه‌اش بگذارد صدای ناله‌های مردی گرفتار را بشنود و گاهی صدای جیغ کوتاه زنی رنج‌کشیده را.

رئیس چهارمین کنگره بین المللی بیهوشی قلب، از بیماری‌های قلبی به عنوان مهم‌ترین علت مرگ و میر نام برد.

با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز این تیم از لیست خارج خواهد شد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز شود.

با توجه به برنامه جدید نقل و انتقالاتی فوتبال آسیا که تا تاریخ 12 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، مدیران باشگاه سپاهان فرصت دارند که با بازیکنان مورد نظر خود برای تقویت تیم مذاکره کنند و سپس آنها را بین روزهای دهم تا دوازدهم بهمن‌ماه که نقل و انتقالات نیز در فوتبال ایران آغاز شده، ثبت قانونی کنند.

با توجه به برنامه جدید نقل و انتقالاتی فوتبال آسیا که تا تاریخ 12 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، مدیران باشگاه سپاهان فرصت دارند که با بازیکنان مورد نظر خود برای تقویت تیم مذاکره کنند و سپس آنها را بین روزهای دهم تا دوازدهم بهمن‌ماه که نقل و انتقالات نیز در فوتبال ایران آغاز شده، ثبت قانونی کنند.

فلامینگو‌ها و پرندگان مهاجر زمستان گذران پس از مدت‌ها با علاج بخشی خلیج گرگان به این منطقه بازگشتند؛ گفتنی است این زیست‌بوم به دلیل خشکی در چندسال گذشته، به قتلگاه این پرندگان تبدیل شده بود.

روز گذشته ماموران عملیات کلانتری 103 گاندی درحال گشت‌زنی در محدوده چهارراه جهان کودک تهران بودند که به دو دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و رفتار آنان را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند. سارقان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و و اقدام به ربودن تلفن همراه وی کردند.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مصر پیشهاد اسرائیل برای نظارت بیشتر تل آویو بر منطقه حائل در مرز غزه - مصر را رد کرده و اولویت را تلاش برای آتش بس قرار داده است.

روز گذشته ماموران یگان امداد پلیس پایتخت از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی از وقوع چند فقره زورگیری توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محله خزانه بخارایی تهران باخبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری خیابانی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر سوسنگرد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

او همیشه عالی و مؤدب و وظیفه‌شناس بود. آلمان پیش از او در 1954 و با او در 1974 قهرمان جهان شده بود. وقتی که مربی تیم ملی کشورش شد، می‌دانست که باید آلمان را برای سومین بار قهرمان جهان کند و به وظیفه‌اش عمل کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: تا روز چهارشنبه منتظر پاسخ برانکو می‌مانیم و او از ما درخواست کرده تا نظر خانواده خود را جویا شود در صورت عدم بازگشت برانکو به پرسپولیس با سایر گزینه‌ها وارد مذاکره خواهیم شد.

نگاه هاشمی دقیقاً مقابل رویکردی بود که ایران و توان ایران را سرمایه‌ای در جهت تحقق اهداف ایدئولوژیک و رسالت‌های انقلابی می‌دانست و با تضعیف قدرت اقتصادی و قربانی کردن رفاه جامعه می‌خواست که جهان را تغییر دهد.