یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئوی کاربردی یک کشاورز خلاق هندی نحوه ساخت دستگاه جوجه کشی 30 عددی با کارتن کاغذی و لامپ را به شما یاد می دهد.

تولد این اسطوره فوتبال ایران در زمان سرمربیگری در کنار تیم‌ها و بازیکنانش برگزار می‌شد، اما فاصله از فضای فوتبال کاری کرده تا تولدش هم در کنار خانواده و برادرانش باشد.

حجم آب موجود در سد های کشور هم از ابتدای سال آبی جاری تا چهاردهم بهمن‌ماه به عدد 21 میلیارد و 30 میلیون مترمکعب رسید.

از نکات جالب بازی اینترمیامی و تیم منتخب لیگ هنگ کنگ، حضور پررنگ بادیگارد مسی در کنار نیمکت بود.

یک راننده چینی مشغول کار با تلفن همراه خود در یک بزرگراه پر رفت و آمد بود که دچار حادثه شد.

امروز کریم بنزما با حضور دوباره در تمرینات الاتحاد، به شایعات پایان داد و به نظر می‌رسد مشکل او با سران باشگاه سعودی حل شده است.

نکته جالب اینجاست که سعید مهری در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر ایران طی 11 مسابقه (411 دقیقه) برای استقلال تنها یک گل ساخت اما برای تیم جدیدش در 40 دقیقه، آمار 2 پاس گل را به ثبت رسانده است.

مدیر کل وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در گفت‌وگو با الجزیره گفت در جریان بازداشت توسط اشغالگران از ناحیه پشت دچار شکستگی شده و اکنون مجبور به استفاده از ویلچر است.

بیشتر اوقات قوز گردن یا قوز بیوه در زنان 40تا 45ساله ظاهر می‌شود. قوز بیوه یک آسیب چند مرحله‌ای است که در مرحله اول باعث اسپاسم عضلانی طولانی مدت می‌شود و درنهایت رباط‌های بین مهره‌ای و دیسک‌ها خاصیت ارتجاعی خود رو از دست می‌دهند.

در بافت تاریخی شهر بهبهان خانه‌های تاریخی بسیاری وجود دارند یا داشته‌اند که به‌عنوان نمادهای فرهنگی بخشی از تاریخِ این شهر، ارزش ماندگاری و حفظ و احیا دارند. خانه‌های تاریخی آیت‌الله علی بهبهانی، خانه حجازی‌ها، خانه ارجانی و... از جمله خانه‌های تاریخی این شهرستان هستند.

در این ویدئو، بهترین روش دم کردن قهوه ترک را مشاهده می‌نمایید.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تصریح کرد: به دلایل امنیت عملیاتی، ما قبل از حملات هیچ اطلاعات رسمی خاصی پیش از حملات ارائه نکردیم.

عزیزی: من برای بحث داوری واقعا می‌ترسم که قضاوت طوری باشد که 60 به 40‌ها را به سود آنها سوت بزند یعنی داور به سمت قطری‌ها غش کند.

در این ویدئو، یک پژوهشگر در آفریقا با یک پلنگ روبرو شد و جنگ تن به تن انسان و پلنگ روی داد.

مکالمه محمد میر و علیرضا بیرانوند به زبان لری لحظات شیرینی را رقم زد.