یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

نمایشگاه آثارِ شانزدهمین جشنواره‌ی هنر های تجسمی فجر در گالری مهرِ دانشگاه شهید چمران اهواز گشایش یافت.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر امروز توسط همبازیانش در تمرین سورپرایز شد.

نهنگ‌های قاتل در اقیانوس‌های سراسر جهان، از دریا‌های قطبی گرفته تا دریا‌های گرمسیری، یافت می‌شوند. آن‌ها طعمه‌های گوناگونی را به‌عنوان غذا اختیار می‌کنند، با این حال بعضی گروه‌ها تنها به دنبال یک طعمه می‌روند. بعضی تنها از ماهی‌ها تغذیه می‌کنند و برخی دیگر به گله‌های پستانداران دریایی، مانند فک، شیر دریایی، گراز دریایی و حتی نهنگ‌ها نیز حمله می‌کنند. نهنگ‌های قاتل در بالای هرم غذایی...

مهدی بابایی، رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: محیط زیست باید اولویت ما باشد. رویکرد اول در بحث علم فناوری موضوع محیط زیست است. رویکرد اصلی در پروژه ها و توسعه باید محیط زیست باشد. در بودجه 1403 بیش از یک و نیم همت را برای هوشمندسازی و مکانیزاسیون آبیاری پیش بینی کرده ایم که بی سابقه است.

هوادار هنگ کنگی به دلیل نفرت از لیونل مسی در اقدامی با ضربه تکواندویی و بریدن سر ماکت او نفرتش را نشان داد.

گالانت درباره وضعیت شهرک‌های شمال اسرائیل نیز، گفت: ما در زمین و هوا آماده می‌شویم تا بتوانیم شهروندان خود را به خانه‌های خود در شمال بازگردانیم.

سوم دی ماه بود که خبر سانحه تصادف سه ملی‌پوش تیم خاتون بم همه را متأثر کرد. تصادفی که موجب درگذشت ملیکا محمدی شد و در آن بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی، دو ستاره دیگر تیم ملی، هم دچار مصدومیت شدیدی شدند.

در این ویدئو یک برقکار انگلیسی نحوه تعمیر لامپ ال‌ای دی (LED) با چاقوی آشپزخانه را به شما یاد می‌دهد.

شهر میناب برای آن‌که در جای پر آبی به وجود آمده بود را «میانِ آب» می‌گفتند که به مرور زمان میناب نام گرفت. مجموعه‌ای از تصمیم‌گیری‌های غلط در محدوده شهر میناب در استان هرمزگان منجر به بحران و فاجعه زیست محیطی در این منطقه شده‌است. بر اثر فرونشست زمین و بروز فروچاله‌ها 50 روستا به شدت درگیر تنش آبی و محیط زیستی شدند و مجبور به مهاجرت به شهرهای بزرگ شدند. باغات بسیاری با درختان کهنسال...

از ساعت نخست کاری امروز طبق روال گذشته شاهد تردد کامیون های ترانزیتی در پایانه های مهم مرزی پاکستان در سیستان و بلوچستان هستیم.

در این ویدئو، آزمایش ساده برای فهمیدن سلامت مو را انجام می دهد.

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در نشست خبری به اقدام کشورش درباره قرار دادن مجدد نام انصارالله یمن در لیست سازمان‌های تروریستی خود اشاره کرد و گفت اگر انصارالله حملات خود را متوقف کند واشنگتن این اقدام را بررسی خواهد کرد و در غیر این صورت در انجام اقدامات لازم تردید نخواهد کرد.

در این ویدئو، علت درد گردن پس از بیدار شدن را مشاهده می‌نمایید.

در طول تاریخ، بسیاری از آثار خوارزمی، این دانشمند و فیلسوف ایرانی، تاثیر عمیقی بر ریاضیات مغرب زمین گذاشته است. علاوه بر آشنایی غربیان با دانش جبر و مقابله که اکنون به جبر شناخته می‌شود، او اثرگذاری مهمی نیز بر دانش عددی آنان داشت، تا جایی که فن قدیمی حساب با چرتکه در غرب منسوخ و شیوه‌های نوین محاسبه جایگزین شد.

در مجموعه مطالب خودروگرافی عصر ایران، هر بار دو محصول کنار یکدیگر قرار می گیرند و جذاب ترین اطلاعات مرتبط با آن ها در تصویر نمایش داده می شود. این بار سراغ تویوتا سکویا تی آر دی پرو و شورولت تاهو زد71 می رویم. / سلیقه و اطلاعات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید...

این سارقان به سرقت از بانک سپه زاهدان اعتراف کردند.