جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودروهای کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M15 عرضه می شود.

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع پوشک بچه براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 4 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، بند (ر) تبصره (6) ماده واحده لایحه بودجه 1401 درباره مالیات خودروهای لوکس را تصویب کردند.

به امتیاز و حق السهم کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی که دارای پروانه تلفن همراه و دارای شبکه نهایی دسترسی هستند، به میزان دو درصد افزایش یافته است.

باتوجه به گزارش‌های دریافتی، برخی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی کماکان بر خلاف مفاد بخشنامه‌های یاد شده، اقدام به دریافت کپی مدارک هویتی اشخاص حقیقی ایرانی می‌کنند.

فاطمی امین در پایان پیشنهاد کرده که حذف وضع عوارض مالیاتی جدید بر محصولات دخانی در دستور بررسی مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

ششمین دوره مراسم کارآفرینی امین‌الضرب توسط اتاق تهران و با اهدا نشان به سید مظفر عبدالله در تالار وحدت تهران برگزار شد.

برای مشترکان روستایی، مبالغ فوق معادل 50 درصد است و مشترکان فاقد گاز از پرداخت معاف هستند.

مالیات علی‌الحساب این بند شامل کلیه پرداخت‌هایی که به‌عنوان درآمد حقوق و کارانه مطابق جزء (5) بند (الف) تبصره (12) این قانون پرداخت و مالیات آن کسر می‌شود، نخواهد بود.

در حوزه قضایی، انتظامی و دفاعی، افزایش تکلیف شرکت‌های بیمه‌ای از 400 میلیارد تومان در سال 1400 به 500 میلیارد تومان در سال 1401، پیرامون واریز وجوه بیمه شخص ثالث به خزانه داری کشور به منظور در اختیار قرار دادن منابع حاصله در راستای کاهش تصادفات، مرگ و میر و حوادث رانندگی، از دیگر تغییرات احصا شده از سوی دیوان محاسبات کشور است.

هر دلار آمریکا در تابستان امسال در کانال قیمتی 8 لیر خرید و فروش می شد ولی در پاییز به 20 لیر هم نزدیک شد.

با توجه به شرایط موجود که با کاهش بارش و افزایش دما همراه است، نمی‌توان آینده روشنی برای منابع آب کشور متصور شد همچنین افزایش توسعه کشور و افزایش تقاضای مصرف، میزان برداشت از آب‌های سطحی و زیرزمینی رشد چشمگیری خواهد داشت.

ما برای حامل های انرژی یارانه می دهیم، چرا افراد ویژه خوار باید از این یارانه بیشتر از دیگران استفاده کنند؟

قطعا وقتی ما راه مخالف را رفته و سعی می‌کنیم محدودیت در استفاده از فضای مجازی ایجاد کنیم، قطعا به کسب و کارها و اقتصاد ما آسیب می‌زند و برای کسب و کارها سختی ایجاد می‌شود.