پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اسامی ایثارگران واجد شرایط حقوق بگیر و همسران جانبازان متوفی حقوق بگیر که تاکنون حکمت کارت برایشان صادر نشده است برای چاپ به سازمان اتکا ارسال می‌شود که به محض صدور، به دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها تحویل خواهد شد.

براساس بند (ج) تبصره (10) در سال 1401 تعرفه جریمه های رانندگی پنج درصد افزایش می‌یابد و مبالغ حاصله به ردیف درآمدی 150101 نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بر مبنای یک میلیون و 600 هزار تومان و متاهلان حداقل 2 میلیون تومان است و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل راه آهن: پیش فروش بلیط قطار مسافری برای نوروز آغاز شده است. همچنین هیچگونه افزایشی در قیمت بلیط قطار در ایام نوروز نداریم.

این خدمات که از مشاوره‌های فنی تا اجاره قطارها را شامل می‌شود، براساس اساسنامه شرکت متروی تهران به عنوان قدیمی‌ترین قطار شهری کشور و در قالب قراردادهای جداگانه به قطارهای شهری این دو شهر ارائه می‌شود.

بنابر اعلام شرکت شرکت سپرده گذاری مرکزی، سود سهام عدالت در حال وصول است و احتمالا هفته آینده واریز می‌شود.

یارانه معیشتی ساعت 24 روز سه شنبه 10 اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در نامه ای که خطاب به رئیس سازمان خصوصی سازی زده شده است نیز بر اهمیت انتقال علامت تجاری استقلال به این باشگاه تاکید شده است.

شرایط اقتصادی مردم به گونه‌ای است که دیگر توانایی خرید یک صندوق میوه را ندارند و طبقه مرفه جامعه کیلویی میوه خریداری و دهک‌هایی پایین جامعه دانه‌ای میوه خریداری می‌کنند.

سوئیفت در بیانیه‌ای گفت: "ما در حال تعامل با مقامات اروپایی برای درک جزئیات نهادهایی هستیم که مشمول اقدامات جدید خواهند بود و در حال آماده شدن برای پیروی از دستورالعمل های قانونی هستیم."

یک مخزن بزرگ نفت در کی‌یف مورد هدف قرار گرفت.

متوسط مصرف سوخت خودرو حدود 5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که تغییر البته در تریم مجهز به جعبه دنده دستی میزان مصرف در مقایسه با تریم سی وی تی اندکی بیشتر است.

تمامی دکمه ها و جزئیات کابین از فلز بسیار باکیفیت که صنایع هوانوردی کاربرد دارند، تولید شده اند.

بر اساس بند الحاقی 4 به تبصره 7؛ حقوق ورودی واردات گوشی های همراه (موبایل) ساخته شده خارجی بالای ششصد (600) دلار برابر دوازده درصد (12%) تعیین می گردد.