شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.

مهدی کرباسیان گفت: به نظر می‌رسد سال 1403 سال سختی باشد، اما امید دارم با یکدست شدن دولت و مجلس و حمایت رهبری از دولت، از این بحران‌ها با تصمیمات جسورانه، عقلایی و با مشورت عقلا بگذریم.

فرمانده انتظامی استان گیلان: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و در بازرسی از این مکان 315 هزار و 428 عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

با توجه به استقبال مخاطبان، پیش بینی می شود «مست عشق» با شروع اکرانش رکورد فروش افتتاحیه را از آن خودش کند.

بوئینگ خطوط هوایی فلای سفیر هنگام برخاستن از فرودگاه ژوهانسبورگ یک چرخ خود را از دست داد.

سردار رضا بنی اسدی فر: یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری وارد گمرک مرزی بازرگان می‌شود.

در این ویدئو پدربزرگ‌های هفتاد ساله مشهور روستایی هندی را می‌بینید که با 22 مرغ و جوجه محلی، چلو مرغ آماده می‌کنند.

حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

مصطفی میرسلیم: «این توصیه اکید مقام معظم رهبری است که ما باید مراعات کنیم، همه هم باید مراعات کنند. هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است. آدمی که با نافرمانی از احکام می‌خواهد خودنمایی کند، چنین چیزی قابل‌قبول نیست و ما باید اهتمام داشته باشیم.»

سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای بانوان هوادار باشد.

بهادری جهرمی: یکی از اهداف دولت، تأمین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه است و افتتاح‌های خوبی تاکنون صورت گرفته است.

پس از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی بازیگر سینما تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد.

صدای رادیو به لالایی و قرار هم می می ماند که باشنیدنش در روزگار بی همدمی به خواب می رویم و چون تنها حس شنیداری مان درگیر است امکان قرار باقی جوارح و احساسات فراهم تر است..... انگار هنوز رادیو صدای آرامش است و گام های آهسته تر زندگی..

به تازگی فیلم نابی از بازار تهران منتشر شده که در آن ازدحام مردم را نشان می‌دهد. این فیلم احتمالاً 120 سال قبل ضبط شده و لباس مردم تهران، چه لباس مردان و یا زنان بسیار تماشایی است.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.