شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

رویترز به نقل از منابع امنیتی عراق و مقامات دولت آمریکا گزارش داد که نیروهای ایالات متحده در عراق و سوریه در 24 ساعت گذشته هدف دو حمله قرار گرفتند.

پیشتر سخنگوی سازمان دفاع شهری نوار غزه اعلام کرده بود: بسیاری از اهالی منطقه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم که آن‌ها بازداشت شده یا دفن شده‌اند.

در این ویدئو فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی را مشاهده خواهید کرد.

در این ویدئو یک آشپز لهستانی با یک کیلو بال مرغ، 15 گرم بکینگ پودر، 120 میلی لیتر کوکاکولا ونمک و فلفل یک غذای متفاوت با بال مرغ درست می‌کند.

پزشک تیم فوتبال سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی‌های پیش‌رو تشریح کرد.

تیم فوتبال رم در حالی که سردار آزمون را 38 دقیقه در اختیار داشت برابر بولونیا شکست خورد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین روزانه 213 فلسطینی به شهادت رسیدند.

ویدیویی توسط شهروندان از جولان و غرش یک پلنگ در صخره‌های دماوند منتشر شده است.

در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در استان «گوانگ‌دونگ» چین، مقامات محلی حدود 60 هزار نفر را از منازلشان تخلیه کرده‌اند. تاکنون 11 تن در بارندگی شدید و سیلاب مفقود شده‌اند، هرچند هنوز هیچ تلفاتی گزارش نشده است.

دادستان کل کشور بیان کرد: بیشتر این افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند و همکاری خوبی با فراجا و دادستانی داشته‌اند و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

"همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

سال 1401 روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام با انتشار پستی در کانال شخصی خود گفت پیام‌رسان موردبحث در رتبه‌ی اول دانلودشده‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در چین قرار دارد و محبوبیتش روزبه‌روز در حال افزایش است.

دکتر سید احسان خاندوزی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار داشت: امروز 85 درصد سهام دو باشگاه پر طرفدار و مردمی پرسپولیس و استقلال در فرابورس به بخش غیر دولتی واگذار شد.

کاخ سفید با اعلام گفتگوی تلفنی رئیسان جمهور اوکراین و آمریکا گفت که بایدن اعلام کرد که دولت او به محض تصویب الحاقیه امنیت ملی توسط سنا و امضای آن به قانون، به سرعت بسته های کمک امنیتی قابل توجهی را برای رفع نیازهای فوری اوکراین در میدان نبرد و دفاع هوایی ارائه خواهد کرد.

احتمال بازگشت سرمربی پیشین پرسپولیس به لیگ برتر وجود دارد.