شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان کرمان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.

مجموعه ساعت های ریچار میل سلطان برونئی با قیمت آن ها را مشاهده می کنید. ساعت‌سازی لوکس سوئیسی است که در سال 2001 توسط دومینیک گنات و ریچارد میل تأسیس شد. این کارخانه در لس برلوکس، سوئیس مستقر است.

منابع اسرائیلی از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

مقام‌های روسیه پیش از این اعلام کرده بودند که تاکنون 280 میلیارد دلار از دارایی های مسکو در خارج از این کشور مسدود شده است.

چرا در این بازار 1100 هزار میلیارد تومانی خودروسازان دولتی باید زیان سنگینی متحمل شوند، جای بحث و تأمل دارد اما اینکه برندگان این لاتاری‌ها...

بهترین زمان تعویض تسمه تایم در هایما S7 چه زمانی است؟ در این مقاله ضمن بررسی این سوال به بررسی پارامترهای یک تسمه تایم مناسب می پردازیم.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

لیلا حاتمی نیز در نقش مریم مجدلیه در این فیلم مقابل دوربین رفته است.

خودرو‌هایی که مکانی برای مصرف مواد مخدر بودند، توقیف شدند.

در حدفاصل روزهای 25 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403 (20 روز)، تعداد هزار و 65 نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.

شرکت ملی نفت در حال نهایی کردن مذاکرات خود برای خرید ساختمان 23 هزار میلیارد تومانی متعلق به بیمه ایران است تا به یکی از گران ترین برج های تهران کوچ کند.

وزارت کشور ارمنستان در این بیانیه افزود: ما همچنین به اطلاع می رسانیم شایعاتی که ادعا می کنند بخشی از تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، با واقعیت منطبق نیست.

در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.

مواد غذایی وجود دارند که گرم کردن دوباره اونا خطرناکه این 7 مورد رو حتما به خاطر بسپارید.