جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ویدئویی از سوپرگل کوین پرینس بواتنگ، ستاره سابق بارسلونا در لیگ پادشاهان که نشان می‌دهد پس از بازنشستگی همچنان آماده است.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای با اشاره به پاسخ پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی نوشت: مدت طولانی است که به مخاطبانمان این هشدار را یادآوری می کنیم که جنگ اسرائیل در غزه ریسک گسترش و تشدید را دارد.

در هفت روز گذشته، فیلم‌های سینمای ایران فرصت نمایش در 17 هزار و 577 سانس را پیدا کرده و توسط 619 هزار و 174 نفر تماشا شده اند. به این ترتیب در این هفته، میزان فروش سینمای ایران عددی معادل با 36 میلیارد و 857 میلیون و 346 هزار تومان بوده است.

ویدئویی از جشن تولد جواد خیابانی در برنامه شب‌های مافیا در فضای مجازی وایرال شده است.

سردار سید تیمور حسینی درباره فعالیت پلیس راهنمایی رانندگی در ایام تعطیلات نوروزی گفت: طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها از 24 اسفندماه آغاز شد، اما به عبارت بهتر می‌توان گفت که فعالیت ویژه ما در خصوص سفرها از ابتدای ماه رمضان آغاز شد و تا پایان تعطیلات عید فطر و بازگشت مسافران ادامه داشت. می‌توانم بگویم که همکاران من در پلیس راهور به مدت یک ماه درگیر ماموریت سفرهای جاده‌ای بودند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال برای دومین مرتبه طعم پدرشدن را چشیده و صاحب یک فرزند پسر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت: تیم عملیاتی کلانتری 163 ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت، مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی کرده و در اختیار تمامی واحدهای گشت های انتظامی قرار داد.

اگر اسرائیل بخواهد پاسخی شدید به حمله دیشب بدهد، آنگاه باید منتظر تهاجمی همه جانبه از سوی ایران و متحدانش باشد.

نشریه گاتزتا دلواسپورت در شماره امروز (یکشنبه) خود نوشته است که باشگاه زلاتان را مأمور انجام خریدهای تابستانی‌اش کرده است.

پروانه حشره‌ای از دسته پولک‌بالان است. الگو‌های گوناگون و رنگارنگ بر روی بال‌های پروانه باعث شده تا تماشای آن‌ها یکی از سرگرمی‌های محبوب در برخی کشور‌ها باشد. ببینید که چگونه این موجود از پیله خود خارج می‌شود تا به یک پروانه زیبا تبدیل شود.

حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شده است و در بیمارستان به سر می برد.

«محسن المندلاوی» رئیس موقت پارلمان عراق در این باره اظهار داشت: پاسخ ایران به هدف قرار گرفته شدن کنسولگری این کشور در دمشق، یک حق طبیعی است که توسط قوانین و مقررات بین‌المللی تضمین شده است.

طراحی یک تونل هوا در ساختار این موتورسیکلت الکتریکی، آن را تبدیل به یک متفاوت واقعی کرده است.

در این ویدئو با 4 ایده و روش تازه برای تیز کردن چاقو به روش یک استاد کانادایی آشنا خواهید شد.