جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین امروز (یک‌شنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به عملیات پهپادی و موشکی شامگاه شنبه ایران در پاسخ مشروع به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان واکنش نشان داد.

مسوولان باشگاه بایرن‌مونیخ بعد از تایید عدم حضور ژابی آلونسو و ماندن وی در بایرلورکوزن، درصدد هستند تا با انتخاب بهترین گزینه، خیالشان را از بابت نیمکت این تیم در بوندسلیگا و رقابت‌های اروپایی راحت کنند.

«مربی متهم به آزار جنسی باید مجازات شود»، این درخواست بازیکنان تیم فوتبال بانوان کورینتیانس برزیل در اعتراض به تبرئه سرمربی سانتوس است.

تارنمای خبری «اینسایداسپورت» در گزارشی فهرستی از برترین گلزنان تاریخ فوتبال (در مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی) منتشر کرده است.

در فوتبال ایران نبود امکانات داوری و اشتباهات رخ داده به همین سبب، باعث شده است همواره از سوی تیم‌های برنده، بازنده، کارشناسان داوری و حتی جامعه داوری انتقادهای تندی مطرح شود.

هزاران اسرائیلی علیه دولت نتانیاهو تظاهرات کردند و برخی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار توقف جنگ غزه در میان بن‌بست تلاش‌های دیپلماتیک برای بازگرداندن گروگان‌های حماس شدند.

کسانی که از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند که ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ کس شوخی ندارد و عملیات دیشب نیز نشانگر این قاطعیت کشور در برابر دشمنان است.

بلانکو با وجود گلی که به آلومینیوم اراک زد 5 گله شد و عیسی آل کثیر هم با احتساب گل‌هایی که در سپاهان زده بود در جدول گلزنان 5 گله است.

دریک اتفاق عجیب، ویدئویی 22 ثانیه‌ای توسط یکی از کاربران منتشر شده است که در آن یک گوزن دم‌سفید در حالیکه به دوربین خیره شده، در حال بلعیدن یک مار مرده است. هرچند مصرف گوشت توسط این موجودات گیاه‌خوار، غیرعادی است، اما تاکنون موارد دیگری نیز گزارش شده است. به عقیده محققان، گوزن‌ها زمانی که به مواد غذایی بیشتری نیاز دارند، به تغذیه از گوشت روی می‌آورند که سرشار از مواد معدنی، پروتئین...

«جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق طی عملیات «وعده صادق» گفت که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا «بر این باور نیست که حملات ایران متضمن گسترش دامنه جنگ باشد.»

رئیس آژانس بلایای طبیعی اندونزی امروز (یکشنبه) گفت که کشته شدگان و 2 بازمانده از 2 روستا در منطقه تانا توراجا در استان سولاوسی جنوبی به خارج از محل حادثه منتقل شدند.

اکنون معادله راهبردی تغییر کرده است. هدف قرار دادن نیروها و دارایی‌های ایران با پاسخ مستقیم مواجه می‌شود.

در این ویدئو روش جالب یک آشپز مشهور روستایی اهل آذربایجان در پخت غذا با ماهی قزل آلا را می‌بینید.

میعادفر درباره تعداد فوتی‌ها و مصدومان این حوادث گفت: در مجموع 2468 مصدوم، خدماتی درمانی و بهداشتی دریافت کرده‌اند و متاسفانه 168 نفر نیز در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع تعداد مصدومان، 65 درصد در تصادفات رانندگی و 35 درصد مجروحان در سایر حوادث دچار آسیب شده‌اند.

ریشی سوناک ادعا کرد: تایید می‌کنم که جنگنده‌های ما، تعدادی از پهپاد های ایران را سرنگون کردند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به این که بایدن و تیم او با امید به این که از درگیری‌های گسترده‌تر در منطقه غرب آسیا در پی این حمله جلوگیری شود، به رژیم صهیونیستی می‌گویند، آنچه «دفاع موفقیت‌آمیز» در قبال حملات هوایی ایران عنوان شده، به خودی خود، یک «پیروزی راهبردی» بزرگ محسوب می‌شود که نیازی به اقدامات تلافی‌جویانه بیشتر ندارد.