جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ویژگی های طراحی و تکامل هر مدل را مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده است باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

در پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک جیمی جامپ هوادار زن استقلال پس از ورود به چمن بازی به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال رفت و باعث شد حاشیه‌هایی به وجود بیاید.

رئیس سابق موساد درباره پاسخ به عملیات تلافی جویانه ایران گفت: من توصیه نمی‌کنم که به حمله ایران پاسخ بدهیم. نباید پیمانی را که در کنار ما در مقابل حمله ایران ایستاد، از دست بدهیم.

«پورتو به دنبال جذب رونالدو»، این گزارش امروز (یکشنبه) سایت اسپورت سعودی از علاقه باشگاه بزرگ پرتغالی برای جذب ابرستاره النصر عربستان است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در پی عملیات «وعده صادق» که توسط ایران علیه نقاطی در اراضی اشغالی انجام شد، امروز (یکشنبه) گفت که از وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا خواسته است 16 آوریل (28 فروردین) یک ویدیو کنفرانس فوق‌العاده برای گفت‌وگو درباره تحولات منطقه و کمک به تنش‌زدایی از درگیری‌ها در آن تشکیل دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیاء آنها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی 1404-1403، به مدت سه روز از روز چهارشنبه 29 فروردین تا روز جمعه 31 فروردین 1403 تمدید می‌شود.

مسافران باید توجه داشته‌باشند که از محل خریداری بلیت (آژانس‌ها و سکوها و...)، هزینه‌های پرداختی را دریافت کنند.

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه از پردرآمدترین ورزشکاران جهان هستند اما آنها در بین همتایان فوتبالی خود در چه جایگاهی قرار دارند؟

اهالی فرهنگ و هنر و رسانه همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، با انتشار مطالبی در فضای مجازی به این اقدام، واکنش نشان دادند.