جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در پاسخ به این درخواست سفیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که «اسرائیل حملات اوکراین به روسیه را محکوم نکرده است.»

عبدالکریمی در پیامی به یکی از منتقدان جنگ خواستار حمایت او از «دفاع مشروع، قانونی، و اخلاقی» در پاسخ متقابل ایران به تجاوز اسراییل در بمباران کنسولگری ایران در سوریه شد. او در پیام خود آورده است:

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل مدعی شد که با تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای در زمان و به گونه‌ای مناسب به مصاف ایران خواهیم رفت.

حضور یک جیمی جامپ در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در اواخر بازی این دو تیم و رفتن یک دختر خانم به سمت دروازه‌بان تیم استقلال موجب شد تا حساسیت‌هایی در این ارتباط درباره حضور بانوان در ورزشگاه به وجود بیاید.

در این ویدئو مراحل برداشت و فرآوری قارچ ترافل، گران‌ترین قارچ کره زمین با قیمت هر کیلوگرم 10 هزار دلار معادل 650 میلیون تومان را مشاهده خواهید کرد.

علی‌اکبر ولایتی: فلسطین تنها نیست بلکه مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و انشاءالله این حمایت‌ها تا نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی در وب‌سایت خود از برگزاری مسابقات لیگ اراضی اشغالی بدون حضور هواداران پس از حملات صبح یک‌شنبه ایران خبر داد.

استقلال توانست در یکی از دشوارترین دیدارهای باقیمانده‌اش در لیگ بیست و سوم، آلومینیوم را در اراک شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

«پیتر لرنر» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت احتمال اینکه حمله ایران به رژیم صهیونیستی جبهه جدیدی در درگیری‌های دو طرف ایجاد کند پایین است، اما تل‌آویو باید برای این احتمال آماده باشد.

علی فتح‌الله‌زاده: این حق مسلم ما بود که اقتدار خودمان را نشان دهیم. رژیم صهیونیستی یک گنبد پوشالی درست کرده بود و همه دنیا را به وسیله آن فریب می‌داد که رزمندگان ما با موشک‌هایشان نشان دادند که این گنبد، پوشالی بوده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: یک اختلافی که وجود داشت این بود که ما روز تعطیلی هفته را مراعا بگذاریم تا دولت خودش تصمیم بگیرد چه روزی تعطیل باشد اما نهایتا به این نتیجه رسیدیم که شأن قانون‌گذاری این است که روز تعطیلی در قانون مجلس شود.

از صبح یکشنبه و پایان حمله موشکی پهپادی ایران به اسرائیل، نه تنها رابطه تهران - تل آویو، بلکه کل منطقه وارد عصر جدیدی شد.

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از روز چهارشنبه 29 فروردین در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال ایران 30 فروردین در اولین جدال خود به مصاف تیم ملی افغانستان می‌رود.

علیرغم ممنوعیت پرواز در پی پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، سازمان لیگ با تعویق 7 بازی هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول مخالفت کرد.

در این ویدئو طریقه کاشت هسته خرما در گلدان به شما آموزش داده می‌شود تا گیاهی زیبا در خانه داشته باشید.