یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

در مسابقه رالی ایران رانندگان یک خودرو فولکس واگن مدل 1500 اول شدند.

این کارشناس حوزه انرژی تصریح کرد: اگر ترامپ بر سر کار بیاید تحریم و فشار روی نفت و شرکای نفتی ایران بیشتر خواهد شد و در صدد بر خواهند آمد که ما را منزوی‌تر کنند، نتیجه اینکه درآمدهای ارزی ما کاهش پیدا می‌کند و این یک اهرم سیاسی و اقتصادی ترامپ خواهد بود که بتواند ایران را با سیاست‌های خود همسو کرده و یا بر سر میز مذاکره بنشاند.

در حدود ساعت یک بامداد امروز، با اعلام شهروندان مبنی بر این که فردی با ایجاد مانع در یکی از مناطق شهر گرگان، ضمن ایجاد اخلال در تردد با یک قبضه سلاح سرد به خودرو‌ها آسیب زده و رانندگان را تهدید می‌کند، در کمتر از چند دقیقه دو تیم از عوامل گشت پلیس خود را به محل حادثه رساندند.

از عید بشارت تا مبارزه با ویروس تب دنگی

طبیعت نژاد سگ‌ها را خلق نکرده، بلکه انسان‌ها در اواخر دهه 1800 این کار را انجام داده‌اند.

براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از صبح سه شنبه تا پیش از ظهر چهارشنبه (21 تا 22 فروردین) به ویژه در روز سه شنبه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به همراه گردوخاک برای شهر‌های شمالی استان پیش بینی می‌شود.

در این ویدئو، درمان گرفتگی های عروقی با معجون سیر و لیمو را مشاهده می نمایید.

فلامینگوهایی که هرسال در فصل بهار به دریاچه ارومیه مهاجرت می‌کردند، این‌بار نیز به این دریاچه بازگشتند.

این ویدئو که در خیابان های تایلند ضبط شده، نحوه پخت و سرو غذاهای مشهور خیابانی بانکوک از برنج تخم مرغ سرخ شده گرفته تا نودل گوشت را به نمایش می گذارد.

در این طرح کالابرگ الکترونیکی، خانوار‌های یارانه بگیر تا دهک 7 می‌توانند 11 قلم کالا شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را خرید کنند.

پرداخت زکات فطره یا فطریه در این روز بر هر مسلمانی واجب است و چه خوب است که این فطریه را به نیازمندان آبرومند و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی همچون بهزیستی هدیه کنیم.

به گفته نسیم شادمانی پاسکیابی از محققان این طرح از گذشته تاکنون، درمان کارآمد غیر تهاجمی تومور‌های مغزی به علت دسترسی اندک بسیاری از ترکیبات دارویی به سیستم اعصاب مرکزی در نتیجه وجود سد خونی - مغزی، یکی از مشکلات چالش‌برانگیز در انتقال دارو بوده است که برای غلبه بر این مشکل و دارورسانی مؤثر به مغز، محققان، راهکار‌های مختلفی را مطرح کرده‌اند.

باشگاه‌های بزرگ فوتبال جهان به این نتیجه رسیده‌اند که از کودکی باید تعلیم فوتبال را آغاز کنند تا ستاره‌های آینده را خلق کنند. این کوچولو‌ها همان ستاره‌های آینده هستند.

اسپیس ایکس در نخستین ماموریت Bandwagon-1 خود 11 ماهواره را برای مشتریانش به مدار زمین برد.

به تازگی ویدیویی تلخ و غم‌انگیز از تلف شدن یک دام با زباله در یکی از مناطق توریستی سوادکوه منتشر شده است.

وی گفت: 530 میلیون تردد در ایام نوروز ثبت شد؛ 6 درصد افزایش مصرف سوخت در این ایام داشتیم؛ عمده سفرهای نوروزی به مازندران، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بود.