شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه علیه روزنامه اعتماد و عباس عبدی اعلام جرم کرد.

مراسم چهلین روز درگذشت همسر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. عادل فردوسی‌پور، علی پروین، محمود خوردبین، جواد خیابانی، حمید استیلی، رضا درویش، مهدی تارتار، سیروس دین‌محمدی، فیروز کریمی، محمد مایلی‌کهن، علیرضا بیرانوند و علی خطیر در این مراسم شرکت کردند.

سفیر اسرائیل در روسیه، در توضیح واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران اظهار داشت: اسرائیل تا زمانی که شرایط ایجاب کند، به اقدامات قاطع در همه جبهه ها ادامه خواهد داد.

روحانی: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. امیدوارم صهیونیست ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند.

جهان آبادی: اگرچه هواپیماهای آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی شب گذشته در رهگیری بعضی از موشک های ایرانی به اسرائیل کمک کردند اما رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر به اقدام ایران پاسخ دهد پاسخی کوبنده‌تر دریافت خواهد کرد که هم دامنه آن وسیع‌تر و هم شدت آن بیشتر خواهد بود.

در این ویدئو فرآیند صفر تا صد تولید گلوله‌های جنگی روسی در یک کارخانه مهمات سازی را مشاهده خواهید کرد.

مردم شهر اراک به منظور حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی و با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا در پیاده راه امیرکبیر اراک تجمع خودجوش برپا کردند./ مهر

چند شاعر برای عملیات «وعده صادق» سروده‌هایشان را منتشر کردند.

«وزارت امور خارجه روسیه» امروز در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه این کشور با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی در پی حمله آن به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق خبر داد.

سخنگوی صنعت آب: امروز ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو بر اساس صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی تشکیل جلسه داد.

علیرضا مسعودی مشهور به علی مشهدی بازیگر سینما و تلویزیون به عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل واکنش نشان داد.

شهاب زاهدی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس که در بازار نقل و انتقالات زمستانی راهی ژاپن شده است در پنجمین بازی خودش موفق شد سومین گلش را به ثمر برساند.

مراسم ختم همسر زنوزی امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

بورل نوشت که به نمایندگی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا حملات ایران علیه اسرائیل را محکوم می‌کنم و از همه طرف‌ها می‌خواهم که حداکثر خویشتنداری را به کار گیرند.

در این ویدئو مراحل جوجه کشی با تخم مار پیتون را در یک مزرعه امریکایی مشاهده می‌کنید.

هدف قرار دادن مناره مسجد هنگام اذان ظهر در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.