یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

مجتبی عبادی: حدود 45 روز گذشته کارگران ساختمانی در دهاقان (استان اصفهان) از طریق تماس تلفنی به نیروهای امداد و نجات هلال احمر مفقود شدن همکار خود را اطلاع دادند.

علی دایی در تعطیلات نوروزی به کشور آمریکا سفر کرد و این روزها همراه با خانواده‌اش در این کشور به سر می‌برد.

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب علیرضا بیرانوند موفق شد در سیرجان از سد گل‌گهر بگذرد. در این دیدار بیرانوند به دلیل مصدومیت غایب بود و جای خود را به امیررضا رفیعی داد؛ گلر 21 ساله‌ای که برای دومین بار توانست کلین‌شیت کند.

به گفته گزارشگر ویژه سازمان ملل، اسرائیل نمی‌خواهد هیچ کمکی به نیازمندان غزه برسد و با این کار در حال ایجاد یک قحطی آشکار و عمدی علیه فلسطینی‌هاست.

67 سال یک میز تزئینی سفید رنگ در درباره شاهان قاجار در گوشه ای خودنمایی می کرد و هیچ کس نمی دانست داستان آن میز چیست و چه استفاده ای از آن می توان کرد.

در این ویدئو، استفاده از طب سنتی برای کاهش درد‌های مفصلی را مشاهده می‌نمایید.

پس از مصدومیت شدیدی که برای مهدی مهدی‌پور در جریان دیدار استقلال برابر مس رفسنجان رخ داد تا این بازیکن به خاطر پارگی رباط ماه‌ها از میادین دور شود، دانیال اسماعیلی‌فر در پیامی برای بازیکن تیم رقیب به او روحیه داد.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی: قیمت ارزاق باید در قم متعادل و نسبت به شهرهای دیگر کمتر باشد. البته این به تنهایی کار شما نیست ولی می توانید به سهم خودتان در این مساله مؤثر باشید.

فصل صید ماهیان استخوانی خزر پایان یافت. صید از نیمه دوم فصل زمستان در سواحل مازندران شروع می‌شود و تا اواسط فروردین ادامه می‌یابد. دریای خزر یکی از ارزشمند‌ترین ذخایر ماهی جهان است. صیادان مازندران از 20 مهر تا 29 اسفند پارسال موفق به صید سه هزار و 420 تن انواع ماهی‌های استخوانی در دریای خزر شدند. با این میزان، صیدماهی‌های استخوانی در دریای مازندران در مقایسه با پارسال 20 درصد افزایش...

در این ویدئو یک بلاگر خلاق اهل مکزیک با 6 روش جدید و جالب چاقو را مثل تیغ تیز می‌کند.

وکیل مدافع ولید دقه به شبکه الجزیره گفت وی به دلیل قصور عمدی و اهمال پزشکی در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد: شمار زندانیانی که با اختصاص مبالغ جمع آوری شده در گلریزان امشب آزاد می شوند، مشخص نیست اما حداقل مبلغ مورد نیاز برای آزادی هر یک از زندانیان جرایم غیرعمد یکصدمیلیون تومان است.

کانال 13 اسرائیل گزارش داد که آمریکا دور کنونی مذاکرات آتش بس را رهبری و فشار فوق العاده‌ای به همه طرف‌های مذاکره اعمال می‌کند.

مسلم فائق نیا: این حادثه عصر امروز و به دنبال انفجار یک کپسول مستعمل در یک انبار ضایعاتی در جنوب شهر اتفاق افتاد که با وجود اعزام کادر درمان و احیای قلبی ریوی قربانی حادثه، وی به سبب شدت جراحات وارده جان باخت.

مرحله سوم شارژ یارانه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از روز 20 فروردین ماه (فردا، دوشنبه) آغاز می‌شود.

پلیس فتا: شهروندان به هیچ عنوان برای پرداخت فطریه و کفاره به افراد ناشناس اعتماد نکنند و این امورات را از طریق راه‌های شناخته شده و معتبر انجام دهند...