شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

متئو مسی، پسر دوم لیونل مسی که همانند پدرش در تیم اینتر میامی بازی می‌کند با عملکرد خیره کننده خود طرفداران این تیم را حسابی غافلگیر کرد.

جمعی از مردم سمنان، عصر یکشنبه (26 فروردین 1403) در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسرائیل تجمع کردند./ ایرنا

سرهنگ عبدالحسین زارع: حادثه نخست در سه راهی خیاران ابتدای جاده شمسک واقع در شهرستان سنقروکلیایی میان یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه وانت نیسان رخ داد.

ورود پراید به خط ویژه اتوبوسرانی بلوار ملک‌آباد مشهد منجر به حادثه شد. تصاویر تصادفات مربوط به سال‌های قبل است.

ایران طی یک حمله گسترده پهپادی و موشکی در بامداد روز یکشنبه 26 فروردین 1403 به اسرائیل، اهدافی را در سرزمین های اشغالی منهدم کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در حالی که در سال های قبل از شروع جهش قیمت مسکن یعنی سال های میانه دهه 90، به روایت آمارهای رسمی (آمار بانک مرکزی)، حدود 50 درصد از معاملات خرید آپارتمان های شهر تهران در هر ماه، از بازار واحدهای مسکونی نوساز (با عمربنای حداکثر 5 سال) انجام می شد، سهم فروش این آپارتمان ها، ماه به ماه، کاهش یافت.

شب گذشته اینترمیامی موفق شد 3-2 کانزاس را شکست بدهد. مسی گل دوم و سوارز گل سوم تمی خود را به ثمر رساندند، گل دیدنی مسی دراین دیدار را ببینید.

بازی اودینزه - رم پس از وضعیت نگران‌کننده و مشکوک به سکته ایوان اندیکا به تعویق افتاد.

رانندگان حین عبور از جاده‌ای در آمریکا با غول پیکرترین بوفالو آمریکایی روبرو شدند.

ایران طی یک حمله گسترده پهپادی و موشکی در بامداد روز یکشنبه 26 فروردین 1403 به اسرائیل، اهدافی را در سرزمین های اشغالی منهدم کرد.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از توسعه جنگ در منطقه استقبال نمی‌کند، اما معادله ما در پاسخ به رژیم صهیونیستی از این به بعد متفاوت خواهد بود و چنانچه منافع ما در منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید شود و تعرضی به منافع ما ایجاد شود، پاسخ جمهوری اسلامی ایران متفاوت از گذشته خواهد بود.

در این ویدئو با طرز تهیه حلوا ارده اصل ترکی آشنا خواهید شد.

ایران تاکید کرده بر همگان روشن است که اقدامات و جنایات بی‌ثبات‌کننده و غیرمسئولانه رژیم اسرائیل علیه ملت‌های منطقه، به‌ویژه کشتار مردم غزه، تهدیدی واقعی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

یک گوریل در باغ وحش برلین که احتمالاً پیرترین گوریل زنده جهان است، تولد 67 سالگی خود را جشن گرفت.

بایرلورکوزن با برتری 5-0 مقابل وردربرمن در هفته بیست و نهم، قهرمانی زودهنگام بوندس‌لیگا را جشن گرفت.