جمعه 4 خرداد 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

پولستار به‌عنوان رقیب تسلا در صنعت خودروهای برقی، می‌خواهد وارد بازار موبایل شود.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید...

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

سهراب سپهری (14 مهر 1307 - 1 اردیبهشت 1359) شاعر، نویسنده و نقاش اهل ایران بود. او از مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به زبان‌های بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده‌است.

محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافتند که این دارو رایج ضددرد و تب‌بر، پروتئین‌های موجود در بافت قلب موش‌ها را دستخوش تغییر می‌کند.

پنتاگون گزارش هایی جدیدی را منتشر کرده و در آن بیشتر به موضوعاتی مانند مواد ضد جاذبه، پروژه هارب و ابعاد اضافی اشاره شده که تنها این موارد را می‌توان در فیلم‌های عملی تخیلی دید.

جالب است بدانید که تنها 12 کشور مسئول تولید 60 درصد زباله های پلاستیکی بدون مدیریت و نظارت مناسب در جهان هستند. پنج کشور اول در این لیست عبارت‌اند از: چین، ایالات متحده آمریکا، هند، برزیل و مکزیک.

روانپزشک دانشگاه شهیدبهشتی با اشاره به تعریف وسواس اظهار کرد: وسواس مجموعه‌ای از افکار و یا تکانه‌های ناخواسته، مزاحم و تکراری است.

برای عکاسی که به دنبال ایده‌های نو است، چه جایی بهتر از خیابان‌های پر از سوژه؟ سوژه‌هایی که تمام حرکاتشان حقیقی است و برای دوربین ژست نگرفته‌اند.

تا به امروز در کتاب‌های زیست‌شناسی به این نکته اشاره می‌شد که فقط باکتری‌ها این توانایی را دارند که نیتروژن را از جو گرفته و آن را برای زندگی قابل استفاده کنند. برخی گیاهان مانند حبوبات که قابلیت تثبیت نیتروژن را دارند، این کار را با نگهداری باکتری‌های همزیست در گره‌های ریشه‌هایشان انجام می‌دهند. اما کشف اخیر دانشمندان، از داستان دیگری حکایت دارد.

بیشترین افزایش درآمد در این دوره مربوط به پروازهای دبی به ریاض بوده که درآمدها نسبت به سال گذشته 416 درصد افزایش یافته است. این پرواز دو ساعته، مسیری بسیار پرسود بین مراکز مالی بزرگ و یکی از شلوغ ترین مسیرهای خاورمیانه است.

در حالی که غذاهای مختلفی مانند آجیل، ماهی، روغن، گیاهان و ادویه‌ها وجود دارند که می‌توانند به پیری کمک کنند، اما ما می‌خواهیم به طور خاص بر روی میوه‌ها و سبزیجاتی تمرکز کنیم که تحقیقات نشان می‌دهد می‌تواند به کند کردن پیری و بهبود طول عمر کلی شما کمک کند.

از عکس یادگاری احمدشاه قاجار با اولین هواپیما در ایران تا ناهارخوری قزاق‌ها و عبور شاه قاجار از کوچه‌های ارومیه؛ با این عکس‌ها شما را به تماشای صحنه‌هایی از ایران عهد قاجار می‌بریم.