یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

روغن درخت چای، به دلیل خواص ضدمیکروبی برجسته‌اش، یکی از موثرترین عوامل طبیعی برای حفظ بهداشت دهان و دندان است. این روغن می‌تواند به از بین بردن باکتری‌های مضر دهان کمک کرده و از بروز پوسیدگی دندانی جلوگیری کند.

مکانیسم نمایش زمان در اسپیس تایم بلید نیز منحصر به فرد است. این صفحه نمایش مشابه ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی‌های استانداردی نیست که در دستگاه‌های مدرن می‌بینید. در داخل حفره شیشه‌ای بلند، هشت لوله نیکسی (Nixie) وجود دارد که صفحه نمایش را تشکیل می‌دهند.

اگزما: عارضه‌ای پوستی که با خارش، خشکی و ترک خوردگی همراه است، چالش‌هایی را در زندگی روزمره به وجود می‌آورد که مدیریت آن در هر نقطه‌ای از بدن، دشوار است.

این پروژه موسوم به PASTA(دستگاه استریلیزاسیون و تصفیه هوای پلاسما) از همان فناوری پلاسمای مورد استفاده در فناوری‌های فضایی نظیر موaک «فالکون 9» شرکت اسپیس‌ایکس استفاده می‌کند.

توت سیاه یکی از میوه‌های بسیار خوشمزه و محبوب فصل بهار و تابستان است. این میوه دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای سلامتی بدن است. اواخر بهار و اوایل تابستان توت سیاه در طعم‌های ترش و شیرین در بازار به وفور یافت می‌شود. از این میوه جذاب در تهیه انواع مربا، شربت، مارمالاد، دسر و غذا استفاده می‌شود.

محققان نشان دادند که واکسیناسیون با این نوع mRNA، به طور قابل توجهی میزان ویروس در ریه‌ها را کاهش داده و التهاب ریه را در مقایسه با نمونه کنترل کاهش داده است.

این اپلیکیشن به‌عنوان یک درمان کمکی برای کاهش علائم افسردگی کاربرد دارد.

چگونگی پیدایش اولین شخص یا انسان و اینکه اجدادش چه کسانی بودند (پدربزرگ و مادربزرگ، پدربزرگ و مادربزرگشان و غیره) یکی از بزرگترین سوالات باستان شناسان است و این سؤال حتی امروز هم بسیاری را متحیر می‌کند.

کیوی سرشار از ویتامین‌های E و C است که هر دو می‌توانند در تقویت سیستم ایمنی و مقابله با استرس و پیری زودرس مفید باشند.

در فرهنگنامه‌ای که در انتهای رمان تلماسه درج شده و لغات نامانوس این رمان را توضیح داده، در مقابل کلمه «مهدی» نوشته شده: «در اسطوره آخرالزمانی فرمن ها برگزیده‌ای است که آن ها را به سوی بهشت رهبری خواهد کرد»

مدل استاندارد کیهان شناسی می‌گوید که قدرت انرژی تاریک باید ثابت باشد، اما نشانه‌های احتمالی از ضعیف شدن انرژی تاریک در حال ظاهر شدن است.

یکی از نشانه‌های اصلی روغن‌موتورهای تقلبی که البته پس از استفاده در موتور خودرو مشخص می‌شود تبخیر سریع آن است که شاید مالک را نگران کند. روغن موتور اصل با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کند اما روغن‌موتورهای تقلبی در دمای بالا تبخیر شده و حجم خود را از دست می‌دهند.

رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا در گفت وگو با سی ان ان اظهار کرد که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و قول ایران برای مقابله به مثل، مسلماً تنش را در کل منطقه تشدید می‌کند.

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که برنامه صلح دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا و نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 این کشور برای اوکراین آن است که از خاک خود در جنگ با روسیه چشم‌پوشی کند.

باشگاه پرسپولیس نسبت به اشتباهات داوری تاثیرگذار در بازی با گل‌گهر سیرجان اعتراض و نگرانی خود را نسبت به ادامه این روند اعلام می‌دارد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که صبح امروز (دوشنبه) یک رزمایش نظامی در نوار ساحلی شمالی و منطقه غرب الجلیل برگزار می‌شود که در آن فعالیت شناورها، هواپیماها و نیروهای امنیتی در منطقه احساس می‌شود.