جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

این محموله مواد مخدر از نوع تریاک و با وزن تقریبی نزدیک به یک تن است که در منطقه عمومی چابهار و دریای عمان با هوشمندی کامل، اشراف اطلاعاتی و رصد محیط پیرامونی کشف و ضبط شد.

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار بین 50 تا 55 هزار تومان است، البته سه ماه قبل قیمت این محصول بین 60 تا 70 هزار تومان نیز به فروش می رسید، در حالی که نرخ مصوب این محصول از سوی دولت درب واحدهای تولیدی 45 هزار تومان و برای مصرف‌کنندگان 63 هزار تومان تعیین شده بود.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری دوستانه در ریاض به مصاف منتخب لیگ عربستان رفت.

مقام معظم رهبری: درگذشت همسر گرامی آن‌جناب را تسلیت عرض میکنم و تسلای جنابعالی و دیگر بازماندگان و رحمت الهی برای آن مرحومه را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

وی با بیان اینکه رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک بگوییم. چون کاری انجام نشده است، گفت: نه اینکه نخواهیم کاری انجام دهیم بلکه کار کرده‌ایم اما هنوز کارهای زیادی باقیمانده است.

یک بیماری کشنده و به سختی قابل تشخیص ده سال است که درختان ارزشمند زیتون جنوب ایتالیا را به نابودی کشانده است. اکنون مسئولیت نجات این درختان برعهده یک جوخه بسیار آموزش دیده از سگ‌ها می‌باشد.

طبق اعلام کاخ کرملین روسای جمهور دو کشور همچنین درخصوص همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی و حمل و نقل به گفت‌وگو پرداختند.

این فیلم با نام «مایکل» به کارگردانی «آنتوان فوکوا» ساخته خواهد شد

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟

نمک طعم غذا را بهبود می‌دهد و اغلب افراد از خوردن غذاهای خوش نمک تر بیشتر لذت می‌برند تا غذاهای کم نمک. بنابراین وقتی میزان نمک در غذا بیشتر باشد، افراد حجم غذای بیشتری مصرف می‌کنند.

حالا بعد از هفت ماه تصاویری که از سایه خوش برای ما ارسال شده است نشان می‌دهد مردم این روستا هنوز سر و سامان نگرفته‌اند.

تقویت سیستم ایمنی بدن به خصوص در پاییز و زمستان، امکان ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزای فصلی، را کاهش می‌دهد. دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، چند روش ساده اما مؤثر برای جلوگیری از سرماخوردگی به خصوص در فصول سرد سال را توصیه کرده است، که مهم‌ترین آن‌ها را در این اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.

این شب‌ها همه مراقب هم باشیم. همکاران ما در شهرداری تهران همگی آماده باش هستند کسی در این هوای سرد بی سرپناه نماند. سهم شما اطلاع رسانی به دیگران و تماس با شماره 137. لطفا در انتشار کمک کنید.

زمستان سخت علاوه بر اروپا، دامن ایران را هم گرفته است و در این زمستان طاقت‌فرسا، به جبران ستمگری اجدادمان در حق حیوانات هم که شده، بهتر است نسبت به هر حیوان نیازمندی، کمی "اخلاق مراقبت" داشته باشیم.

در کمیته علمی روزهای آینده نیز یکی از بحث‌های جدی ما در مورد واکسن‌ها است و می‌خواهیم ببینیم که این واکسن‌های ما و جهش‌های اُمیکرون چقدر می‌تواند پاسخ‌گو باشد و چه مشکلاتی ممکن است در آینده ایجاد شود که با این واکسن‌ها قابل کنترل نباشد.