جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعت کار ادارات خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی گفت: ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته درگیری منجر به قتل در باغ‌های دیزج (کوی ولیعصر) به مرکز فوریت‌های پلیس 110 واصل شد که مامورین در محل حضور یافتند. در این سانحه رئیس اورژانس شهرستان همدان به قتل رسید.

فرید صفرلی تبعه آذربایجانی است که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده است.

بررسی آمار گل و دقایق بازی پریرا و نظر برخی پیشکسوتان پرسپولیس نشان می‌دهد این مهاجم برزیلی که در دوران مدیریت رضا درویش و با قراردادی سنگین به پرسپولیس آمده، از نظر فنی شرایط خوبی ندارد و عملا نمی‌تواند کمکی به پرسپولیس کند.

اردن اروچ مسیری 66299 کیلومتری را در این سفر دور دنیا طی کرد.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.

همسرم به‌خاطر مهریه و سفته‌هایی که از من داشت شکایتی علیه من مطرح کرد و مرا به زندان انداخت. در آنجا زندانیان به من آموزش سرقت دادند و گفتند فقط با دزدی می‌توانم مهریه همسرم را بپردازم. با دختران دم‌بخت در فضای مجازی طرح دوستی می‌ریختم و به آنها وعده ازدواج می‌دادم.

پارسینه: تصویری از بوعلی سینا که توسط هوش مصنوعی بازسازی شده است را مشاهده می کنید.

وقتی که خیلی دیر غذا می‌خورید، بدن سعی دارد که این غذا را وقتی که خواب هستید هضم و گوارش کند که باعث ایجاد مشکلاتی مانند سوء هاضمه و رفلاکس اسید معده می‌شود.

نیرو‌های پلیس در ازمیر ترکیه 400 اثر تاریخی از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند. در میان آثار تاریخی بدست آمده سر‌های بریده شده با لبانی دوخته دیده می‌شود. کارشناسان معتقدند که سر‌ها متعلق به قبیله جیوار در آمریکای جنوبی است. قدمت این سر‌ها به 500 سال می‌رسد.

عیسی کلانتری: روز انتخابات نمی‌دانستم به چه کسی رای بدهم، چون واقعا با هر دو نفر (خاتمی - ناطق) رفیق بودم و الان هم هستم، سر صندوق به تصمیم نهایی رسیدم و به آقای ناطق رای دادم، آن هم به خاطر سابقه کاری بود که در مجلس با ایشان داشتم، این را به آقای خاتمی هم گفتم، گفتند من‌که از تو سوال نکردم به چه‌کسی رای دادی.

حجت الاسلام طاهری آکردی دبیر جدید ستاد نهی از منکر، گفت: شاید بزرگترین ضعف لایحه عفاف و حجاب این است که به صورت میدانی تهیه نشده است.

این نخستین حمله از این نوع به دانش آموزان دختر از زمان به قدرت رسیدن طالبان در سال 2021 در افغانستان به شمار می آید

پژو آنقدر تغییر نکرد که این شرکت طراحی مجدد کامل لوگوی نمادین شیر خود را انجام داد. شیر تنومند از بین رفته است و به جای آن یک سپر جدید با علامت کلمه پژو و یک سر شیر تهاجمی (اما همچنان مینیمالیست) قرار دارد.

کشتی کج زنان در کمپانی دبلیو دبلیو ای به اندازه کشتی کج مردان، اهمیت دارد اما هنجارهای فرهنگی و اجتماعی دولت عربستان به طور سنتی محدودیت‌هایی را برای مشارکت زنان در اشکال مختلف سرگرمی‌های عمومی از جمله رویدادهای ورزشی ایجاد کرده است. با این وجود بعداً توافقی بین WWE و دولت عربستان به تصویب رسید که به کشتی گیران زن اجازه می داد تا در طول رویدادها وارد رینگ شوند.

تصور نکنید این کتاب روایت فقر است. نه! حکایت تقلا برای ماندن در طبقه متوسط است که لای منگنه تورم و تحریم گیر کرده و همین است که رُمان را جذاب و واقعی کرده است.