پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

بحث جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس در روزهای اخیر حواشی زیادی در پی داشت تا اینکه امروز این بازیکن با حضور در سازمان لیگ قراردادش را با سرخپوشان فسخ کرد.

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: همانطور که آتش زدن کلیسا، کنیسه یا معابد سایر عقاید آزادی نیست، سوزاندن قرآن به نام آزادی نیز مفهومی ندارد.

در جدیدترین خبر درباره نقل و انتقالات لیگ عربستان، استیون جرارد مربی سرشناسی انگلیسی به عنوان سرمربی جدید الاتفاق منصوب شد.

حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند،...

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری: برخی تئوریسین اغتشاشات می شوند و می گویند بگو اعتراضات این اعتراضات نیست، این اغتشاشات است.

حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ فروش شد.

پدیده ابر ماه کامل ژوییه امشب دوشنبه به اوج خود می رسد. شب های گرم فصل تابستان فرصت عالی برای تماشای آسمان و این پدیده نجومی فراهم کرده است.

محمدجعفر منتظری: پرونده شهادت سردار سلیمانی به لحاظ اینکه مربوط به دو کشور ایران و عراق است فرآیند رسیدگی خاص خود را دارد که یک سری اقدامات در تهران انجام و یک سری اقداماتی هم در عراق انجام شده است.

سفارت آمریکا که وعده حل مشکل تیم ایران در امروز را داده بود و پس از مراجعه نماینده فدراسیون والیبال تنها ویزای دو نفر شامل؛ محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش صادر و اعلام شد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ برترین‌های جهان و المپیکی ماه ژوئیه 2023 را پس از ثبت امتیازات مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری رم منتشر کرد که صعود تکواندوکاران ایران را در اوزان مختلف پی داشت.

علم الهدی: دولت در همین روزهای اخیر، 80 هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کارها نادرست است.

سلطنت‌طلبانی که به انقلابیون مداراجوی 57 به خاطر نارضایتی جامعه از عملکردهای بعدی انگ شورشی می‌زنند شبیه این تصویر از اعتراضات فرانسه را نشان دهند.

تارنمای فوتبال‌ایتالیا خبر داد که گزارش‌های متعدد حاکی از امضای قرارداد مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر با النصر است.

در روزهایی که خیلی از بازیکنان مطرح جهان با پیشنهاد سعودی ها روبرو شده‌اند، کوریره دلو اسپورت از پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای هر فصل برای بوفون خبر داده است.

یک ایستگاه اتوبوس تمیز و باکیفیت می تواند در ترغیب مخاطب به استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی و در نتیجه جلوگیری از مشاهده وسایل نقلیه تک سرنشین نقش بسیار مهمی داشته باشد.