سه‌شنبه 28 فروردین 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

احمدپور طی ماه‌های گذشته که مجلس پرجلسه بوده و لوایح برنامه و بودجه را در دستور کار داشته، متأسفانه در بستر بیماری بوده و امکان حضور در جلسات مجلس را نداشته است.

کافی است یک‌دهم هزینه این سفرهای استانی خود را بدهید به یک گروه مستندساز و یک گروه پژوهشگر تا از مشکلات و نظرات مردم آن منطقه فیلمی تهیه کنند و در صدا و سیما نشان دهند تا نه فقط دولتی‌ها، بلکه همه ملت ایران شاهد آن باشند و از ابتدا تا انتها محو تماشای آن شوند. در جهان جدید راه‌های دیدن متنوع‌تر از این حضور شبه‌نمایش‌های سیاسی در منطقه است.

بیرو بعد از بازی ایران و ژاپن که خیلی خوشحال بوده با امیری تماس گرفته و کدورت‌ها را برطرف می‌کند.

در این ویدئو، مراحل ساخت بطری کوکاکولا در یک کارخانه را ببینید.

این خودرو که هنوز قیمت پایه آن نیز مشخص نیست می تواند در بازار ارزان قیمت های چینی با توجه به اعتبار برند بی وای دی، یک گزینه ایده ال باشد.

تجربه سال‌های گذشته و ماجرای بعضی از افرادی که با استفاده از واسطه‌ها توانستند در بخش فروش نفت نفوذ کنند و پول‌های زیادی از اموال عمومی را غارت نمایند، باید درس عبرت خوبی برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی باشد و آنها را از تکرار این اقدام زیانبار برحذر دارد.

در این ویدئو، مراحل جالب ساخت لنت خودرو در یک کارگاه را مشاهده می نمایید.

بیشتر کسانی که در اشرف3 باقی مانده‌اند یا خانواده ندارند، یا خانواده‌های آن‌ها سمپات منافقین هستند و در داخل بر علیه نظام مشغول فعالیتند.

پدر مقتول در نتیجه کلیه تحقیق‌ها و استعلام‌های فنی و بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشود و از قتل بی‌رحمانه فرزند خویش خبر داد.

در این مطلب به بررسی لیست‌وار تعدادی از ثروتمندترین‌های ترکیه پرداخته‌ایم که ثروت‌های قانونی داشته و در لیست‌های معتبر جهانی معرفی شده‌اند.

یک سارق در داخل مغازه مشغول دزدی بود که توسط مغازه‌دار و دوستش دستگیر شد. آن‌ها سارق را گرفتند و به پلیس نیومکزیکو زنگ زدند.

مار داخل هواپیمای خطوط هوایی تایلند در پرواز بانکوک به استان جنوبی پوکت مسافران را وحشت زده کرد. یک کارمند ایر آسیا با استفاده از بطری و کیسه زباله موفق شد مار را بگیرد.

به راحتی می‌توانید در منزل یک بستنی زمستانی خوشمزه درست کنید.

در این ویدئو پخت متفاوت کله پاچه گاو و گوسفند به سبک یک آشپز روستایی قزاقستانی را می بینید.

حسین خیراندیش، متخصص طب سنتی در برنامه صبحانه ایرانی با اشاره به اینکه پوست آیینه تمام نمای بدن است گفت: با توجه کردن به شرایط پوست و مو می‌توانید به بعضی بیماری‌ها دقت کنید، هر تغییراتی که در پوست به وجود بیاید نشان دهنده تغییراتی در بدن است.