جمعه 31 فروردین 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

حسین خیراندیش، متخصص طب سنتی در برنامه صبحانه ایرانی با اشاره به اینکه پوست آیینه تمام نمای بدن است گفت: با توجه کردن به شرایط پوست و مو می‌توانید به بعضی بیماری‌ها دقت کنید، هر تغییراتی که در پوست به وجود بیاید نشان دهنده تغییراتی در بدن است.

مایک لینچ نامزد کنگره آمریکا در سال 2022 به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر شد. در طول برخورد پلیس، مایک لینچ فاش می‌کند که یک اسلحه و همچنین یک چاقوی جیبی دارد که بسیار باعث نگرانی افسر شد.

ارزیابی تکمیلی سختگیرانه نبوده بلکه مبتنی بر ماموریت اصلی که معلم بر عهده دارد، برنامه ریزی شده است. معلم اصلی ترین محور تحول در نظام تعلیم و تربیت و آینده کشور است.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، نتایج نظرسنجی سازمان جهانی صهیونیسم نشان می‌دهد که 80 درصد از صهیونیست‌های خارج از فلسطین اشغالی پس از حمله 7 اکتبر نمی‌خواهند به فلسطین اشغالی بازگردند.

هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت که به سبب مشکلات مربوط به جنگ و استراحت، شماری از نیروهای ذخیره را از غزه خارج می‌کنیم.

عاقبت انجام کار‌های خطرناک با موتور می‌تواند بسیار دردناک باشد و حتی به قیمت از دست دادن جان افراد تمام شود؛ هر چند در فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید راکب موتور شانس می‌آورد و زنده می‌ماند.

در این ویدئو، پاسخ قاطع و جالب طارمی در نشست خبری را مشاهده می‌نمایید.

در این ویدئو عملیات دیدنی کاشت و برداشت هزاران تن بادام زمینی در آمریکا را می بینید.

برخی گفته‌اند تیم ملی عربستان با آن همه ریخت و پاش از جنس پیراهن خوبی برای ملی‌پوشان خود استفاده نکرده است. از آنجایی که لباس بازیکنان عربستان از مارک معروف آدیداس است، پاره شدن آن تنها با یک حرکت کوچک دور از انتظار بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آمادگی لازم جهت انجام اقدامات کنترلی برای جلوگیری از شکستن درختان با توجه به حجم سنگین بارش برف گفت: رعایت توصیه‌های ایمنی در هشدار سطح نارنجی هواشناسی و هشدار کشاورزی سطح زرد اداره کل هواشناسی استان اردبیل به دستگاه‌های خدمت رسان و هم استانی‌ها تأکید شده است.

ماوس‌پد (MouthPad) نام دستگاه جدیدی است که زبان شما را به یک ماوس برای کنترل گوشی شما تبدیل می‌کند.

تا کنون بارها دیده شده که پلنگ از خوردن بچه حیوانات صرف نظر می‌کند. اما کمتر دیده شده که جانشان را هم از دست حیوانات درنده دیگر نجات دهد.

بهتاش فریبا مدیرفنی سابق استقلال با تاکید بر این‌که استقلال هم باید از سقف بودجه رد شود و نهایتا جریمه‌اش را بپردازد، توضیح داد: چون در نیم‌فصل دوم کار بسیار دشوارتر است و استقلال حتما به بازیکن احتیاج دارد.

هوای به شدت سرد در فنلاند، اخیرا رکورد‌ها را جا به جا کرده است، به طوری که یک گردشگر را بر آن داشت تا آب جوش را به سمت بالا بپاشد. در لحظه، تمام آب جوش در هوا تبدیل به غبار یخی شد و فرو ریخت.

بسیاری از چهره‌های ورزشی به مناسبت سالگرد تختی پیام‌هایی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و سرمربی پرسپولیس نیز به این موضوع واکنش نشان داده است.

حسن شاهی در بازدید سرزده از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی و نیز محل‌های ورود پساب تصفیه خانه فاضلاب اردبیل به رودخانه قره‌سو، گفت: حسب بررسی‌های به‌عمل آمده، قسمتی از تصفیه‌خانه به لحاظ اشکال فنی عملا کارایی نداشته و قسمت دیگر نیز کفایت تصفیه کامل را ندارد.