جمعه 10 فروردین 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

در طب‌ایرانی سبک‌زندگی بسیار اهمیت دارد، چه برای افراد سالم، چه افرادی که دچار فراموشی شده و چه افرادی که در معرض بیماری آلزایمر قرار دارند؛ تنظیم خواب، ورزش و کنترل استرس از جمله مواردی هستند که برای جلوگیری از آلزایمر باید مورد اهمیت قرار بگیرند.

بررسی صورت مالی هشت نیروگاه بزرگ بخار کشور نشان می‌دهد سهم مازوت از کل سوخت مصرفی آنها رقم بزرگ و درخور توجهی است. بر اساس این گزارش‌ها، سهم مازوت از کل سوخت مصرفی این نیروگاه‌ها، گاهی به بیشتر از 65 درصد می‌رسد.

می توان نتیجه گرفت که تریم تمام چرخ محرک بلیزر الکتریکی 2024 از تریم تک موتور آن ارزان تر است!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود (سمنان): در پی چندین فقره سرقت از منازل خالی از سکنه و شیرآلات ساختمانی و بیمارستانی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 12 بسیج شهرستان قرار گرفت.

در حالی که یک روز تا آغاز اعزام زائران به عمره باقی مانده، زمان برقراری این سفرها به تعویق افتاد.

توماس کویتکوفسکی، مسئول VAR، بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل که در تصمیم گیری برای اعلام یک پنالتی بحث برانگیز نقش داشت، با محرومیت یوفا مواجه شده است.

در این ویدئو، ورودی ورزشگاه منچستر یونایتد، وقتی برای اولین بار به الدترافورد وارد می شوید را مشاهده می نمایید.

خوشحالی ریاض از میزبانی اکسپو 2030 را ببینید. مقامات و شهروندان ریاض از کسب این میزبانی خوشحالی کردند.

لزوم حذف نمک از سفره یکی از باور‌های غلط در مورد فشار خون است. یک متخصص طب سنتی در برنامه انارستان شبکه افق در مورد فشار خون صحبت کرد و گفت: نیازی نیست افراد مبتلا به فشار خون به طور کامل نمک را از غذا‌های خود حذف کنند بلکه باید مصرف آن را در حد اعتدال قرار دهند. این متخصص افزود: یکی از راه‌های اورژانسی برای درمان فشار خون، مصرف میزان اندکی سیاه دانه است.

پیگیری‌ها حاکیست علیرضا دبیر پس از قطعی شدن انجام عمل جراحی کتف توسط یزدانی، مبلغی کمتر از دو میلیارد تومان به این کشتی گیر پرداخت کرده تا وی دغدغه‌ای بابت عدم حضور در لیگ نداشته باشد و با انگیزه بیشتر پس از طی کردن دوران نقاهت خود را آماده حضور پر قدرت در المپیک پاریس کند.

باشگاه پرسپولیس از صبح امروز چهارشنبه اقدام به پیش فروش اینترنتی بلیت بازی این تیم با الدحیل قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا کرد.

قیمت خودرو در بازار با رشد 1 تا 5 میلیون تومانی همراه بود.

کره شمالی برای اولین بار از وجود مخالفان در انتخابات خبر داد و گفت کمتر از یک درصد از شرکت کنندگان رای مخالف دادند.

از 8 آذر 1376 تا امروز راه درازی آمده‌ایم. کودکی که آن روز به دنیا آمد امروز شمع 26 سالگی‌اش را هم فوت کرده اما برای نسل ما همین دیروز بود، اما بازیکنان تیم ملی استرالیای آن زمان الان کجا هستند و به چه مشغولند؟

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی: با هماهنگی‌های قضایی و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط دادگستری استان و اقدامات معاونت امور بین‌الملل وزارت دادگستری و معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه تعداد 11 نفر از هموطنان که در کشور ترکیه تحمل حبس می‌کردند روز پنج شنبه از طریق مرز بازرگان به کشور تحویل خواهند شد.