پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

به زودی یک کارآزمایی بالینی استفاده از غضروف بینی را برای بازسازی مفاصل زانو که به شدت در اثر آرتروز ساییده شده و آسیب دیده‌اند، بررسی خواهد کرد.

در این ویدئو، چقدر حالت لبخند روی صورت تاثیر دارد را در این ویدئو ببینید.

تیم فوتبال سپاهان با وجود نمایش فوق العاده در در ورزشگاه کینگدام آرنا در نهایت بازی را به حریف مدعی خود واگذار کرد.

به دنبال رویکرد دولت کویت در هفته‌های اخیر جهت طرح موضوع میدان آرش در فضای رسانه‌ای محمد علی بک، دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس وزارت امور خارجه در دیدار با بدر المنیخ، سفیر دولت کویت در تهران در روز پنجشنبه مورخ 3 اسفند ماه 1402 مراتب اعتراض و ناخرسندی کشورمان را نسبت به این رویکرد به وی ابلاغ نمود.

باشگاه تراکتور تبریز ضمن عذرخواهی بابت اتفاقات پیش آمده پس از بازی مقابل پرسپولیس، خواستار رسیدگی انجمن خبرنگاران و عکاسان به رفتار خبرنگاران شد.

سماق گیاهی با میوه قرمز است که از پودر آن در آشپزی و طب سنتی استفاده می شود. از جمله خواص سماق می توان به کنترل قند خون و تسکین درد عضله اشاره کرد اما تحقیقات در این زمینه کامل نیست.

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور» که هشتصد و نود و پنجمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به تصویب رسید، برای اجرا ابلاغ کرد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی‌مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، عصر یکشنبه (29 بهمن بهمن 1402) در بخش مردان و در رشته های مختلف در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. / ایرنا

نتایج تحقیقات اخیر از تاثیر چشمگیر افزایش آلودگی هوا بر بالا رفتن نرخ خودکشی در کشور چین حکایت دارند. پدیده وارونگی هوا به عنوان دلیل اصلی این ارتباط عنوان شده است.

در دادخواست علیه دونالد ترامپ آمده بود که او ثروت خود را در طی یکی از سال‌های سپری شده سه میلیارد و 600 میلیون دلار بیشتر از رقم واقعی آن اعلام کرده بود. او به این ترتیب با ارائه چهره‌ای ثروتمندتر از خود توانسته بود از وام‌هایی با شرایط بهتر و درصد بهره کمتر استفاده کند.

آهوها در مسیر یافتن دشت‌های تازه برای غذا گاهی باید از آبگیرهایی عبور کنند که پر از کرکدیل است. مسیر پر خطر که همه آن‌ها نمی‌توانند زنده از آن عبور کنند. اما بعضی‌ها جان فشانی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد با برتری در ضربات پنالتی اسپانیا را مغلوب کند.

ویدیویی از لحظه بروز صاعقه در شهر صالح آباد مهران استان ایلام از نگاه دوربین یک مخاطب در حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) را ببینید.

در این ویدئو دو دختر جوان و باسلیقه بختیاری را می‌بینید که به شکلی متفاوت و جالب به پخت آش محلی می‌پردازند.