یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

این دیدار با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در دقایق پایانی با پاورپلی آمریکایی‌ها ایران توسط سعید عباسی به گل چهارم رسید تا این بازی را با نتیجه 4 بر 2 به سود خود خاتمه دهد و با کسب 6 امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کند.

ظاهرا فدزاسیون برای اخذ ویزا دیر اقدام کرده و به دنبال این بود که بجای ویزای شینگن، ویزای ملی بلژیک را بگیرد که موفق به دریافت آن هم نشد.

دیدار ایران و چین احتمالا ساعت 10 و 30 دقیقه به وقت تهران فردا برگزار خواهد شد اما هنوز کمیته فنی زمان دقیق مسابقات را اعلام نکرده است.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به میزبانی عربستان (در منطقه غرب) و کره جنوبی (در منطقه شرق) به ترتیب در تاریخ‌های 24 و 27 مهر ماه به صورت تک بازی انجام می‌شود.

والیبالیست های ایران در ست اول این دیدار عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و با نتیجه قاطع 25 بر 10 چین تایپه را شکست دادند.

برزیل با 399 امتیاز همچنان صدرنشین این رتبه‌بندی است و تیم‌های ملی والیبال مردان لهستان و روسیه نیز به ترتیب با 391 و 352 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم جهان قرار دارند.

استفاده از سیستم ویدیو چک (VAR) در مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌تواند اشتباهات داوری را کاهش بدهد و این موضوع باعث می‌شود تیم‌های لیگ برتری اعتراض کمتری به داوری داشته باشند.

جیمز نوشت صندوقی که شامل مدال‌های او از جمله مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا در سال 2021 و مدال نایب قهرمانی یورو 2020 همراه با انگلیس بود نیز به سرقت رفته است. مدافع 21 ساله چلسی از همه هواداران این تیم و فوتبال انگلیس درخواست کرد هر کسی که دزدان اموالش که در فیلم دوربین‌های مداربسته ثبت شده‌اند، معرفی کند.

با توجه به مثبت شدن تست منصوره رضایی مربی تیم ملی زنان، حضور او در مسابقات قهرمانی آسیا منتفی شد و تیم ملی را در سفر به دوحه همراهی نخواهد کرد.

ملی پوشان والیبال ایران یک پله دیگر در جهان صعود کردند و به رده 10 در دنیا رسیدند.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از 24 شهریور تا 3 مهر به میزبانی اردن در حال برگزاری است. تیم‌های حاضر در این مسابقات فردا استراحت دارند. تیم ملی هندبال ایران شنبه در سومین دیدار خود باید از ساعت 12:30 دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم فلسطین برود.

طبق اعلام کمیته برگزاری، قهرمان مسابقات مبلغ هفت هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهد کرد، نایب قهرمان و مقام سوم هر کدام به ترتیب سه هزار پانصد دلار و دو هزار و دویست و پنجاه دلار جایزه میگرند.

دیاباته در پست مهاجم نوک بازی می‌کند و سابقه حضور در باشگاه‌های اروپایی و آسیایی متعددی ا زجمله نانسی و بوردوی فرانسه، تیم ملی مالی، باشگاه‌های متس و آژاکسیو، عثمانلی اسپور ترکیه و باشگاه الامارات را داشته است.

بلژیک، برزیل، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا، مکزیک و دانمارک 10 تیم برتر جهان فوتبال در این رده‌بندی هستند.

گل اول پورتو به اتلتیکومادرید توسط مهدی طارمی در دقیقه 80 که به دلیل برخورد اتفاقی توپ به دست پیش از ورود توپ به دروازه مردود اعلام شد