دوشنبه 7 خرداد 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

با پایان مرحله گروهی جام جهانی فوتسال تکلیف 16 تیم صعودکننده و بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد.

در دقیقه 5 نیمه دوم سرانجام قفل دروازه ایران شکست و آرژانتین گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادمه نیز در دقیقه 7 گل دوم را نیز وارد دروازه ایران کرد، اما این پایان کار نبود علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه 10 یکی از گل‌های خورده ایران را جبران کرد تا این مسابقه با نتیجه 2 بر یک خاتمه یابد.

با توجه به چند بازیکن ملی پوش در ترکیب دو تیم پرسپولیس و فولاد، اسکوچیچ نگران آسیب دیدگی بازیکنانش در آستانه دیدار حساس مقابل کره جنوبی است و از همین رو در خواست تعویق زمان سوپرجام را داده است.

فقط 15 شرکت هستند که لایسنس فیفا را دارند و به اجبار باید سمت این شرکت‌ها رفت. با توجه به فضا و وضعیت موجود، کارهای لازم از جمله مزایده از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد و تقریبا این کار نهایی شده است.

این بازیکن در قطر به سر می‌برد و خبرها حاکی از توافق او با الریان می‌دهد.

محمود فکری در همان تاریخ (18 آذر 1399) نسبت به رأی صادره در کمیته وضعیت اعتراض کرد و این پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد که حالا خبر می‌رسد کمیته استیناف نیز رأی کمیته وضعیت در این پرونده را عینا تأیید کرده است.

بنابر اعلام پزشکان باشگاه الهلال به دیدار مقابل پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رسد. این دیدار روز 24 مهرماه در عربستان برگزار خواهد شد.

مطمئنا اگر این جلسه حاوی محرمانگی و مسائلی از این دست بود، با دعوت اصحاب رسانه و در محل باشگاه انجام نمی گرفت و اجازه ضبط فایل صوتی در آن داده نمی شد

در پایان بازی شب گذشته پورتو، دو هوادار این تیم، بنری با زبان فارسی به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود "مهدی ژاکتت را به ما بده" که این مسئله با واکنش زیبای ستاره ایرانی همراه شد.

پس از اینکه تیم ملی ایران با هفت پیروزی پیاپی به مقام قهرمانی آسیا دست یافت، این تیم هم به مکان دهم جهان رسید و هم دوباره بهترین تیم آسیایی رده‌بندی جهانی شد.

پورتو در شبی که مهدی طارمی موفق به ثبت دبل شد، مقابل موریرنزه با 5 گل به پیروزی رسید.

اگرچه تنها 2 سال از عمر تاسیس موزه ورزش می گذرد ولی به پشتوانه استقبال و حمایت جامعه فرهیخته ورزش کشور، قهرمانان و ورزش دوستان در مسیری حرکت کرده ایم که ضمن رعایت تمامی استانداردهای بین المللی، این موزه از غنای محتوایی خوبی برخوردار است و برنامه ریزی گسترده ای برای توسعه و تکمیل آن داریم.

در این مسابقات قرار است 5 سهمیه جهانی توزیع شود که تیم ملی هندبال زنان ایران در صورت پیروزی بر سوریه و قرار گرفتن بین چهار تیم اول گروه، سهمیه جهانی را قطعی خواهد کرد و تاریخ ساز می‌شود.

مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان پاسداشت مدافعان سلامت از صبح یکشنبه 28 شهریور، در دریاچه آزادی آغاز شد. این رقابت‌ها در مسافت 500 و 200 متر در مواد کایاک و کانو یک نفره و دونفره برگزار شد. قایقرانان استان‌های اردبیل، بوشهر، مازندران، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، البرز، اصفهان، هرمزگان، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، فارس و چهارمحال و بختیاری در این...

فروش انتقال قائدی اتفاق میمون و بزرگی بود و بالاترین مبلغ قرارداد یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. به نوبه خودم به هیأت مدیره و مددی بابت این انتقال تبریک می‌گویم. خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا چنین کاری می‌کنند و این انتقال مورد تأیید سرمربی بود به قائدی هم به خاطر درخشش و گل‌هایی که دیشب زد تبریک می‌گویم.