جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن رفت و با برتری 3 بر صفر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج 27 بر 25، 25 بر 22 و 31 بر 29 به سود ایران پایان یافت.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار شد. ایران و ژاپن با صعود به فینال مسابقات سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 روز پیش یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین گل مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کند.

مرگ مهاجم سابق انگلیس صبح یکشنبه اعلام شد و ادای احترام به یکی از نمادین‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال انگلیس آغاز شده است.

او از حدود 2 سال پیش با بیماری سرطان درگیر شد و یک بار هم بر این بیماری غلبه کرد ولی سرطان پس از مدتی دوباره به بدن او بازگشت.

در حالی که در فضای مجازی خیلی از کاربران فدراسیون فوتبال را به خاطر طراحی لباس برای تیم ملی بانوان در سفر به تاشکند تحسین کردند. برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نوع لباس طراحی شده برای تیم ملی بانوان انتقاد می‌کنند.

مهدی قایدی با کسب 8.8 امتیاز از سوی رسانه‌های امارات به عنوان بهترین بازیکن دیدار شباب الاهلی و الشارجه انتخاب شد. او با گلزنی و پاس گل ستاره میدان بود.

دعوا و درگیری بسیار شدید بین هواداران لیل و لنس که با هجوم بخشی از هواداران به درون زمین هم همراه شد. هواداران لانس وارد زمین شده به سوی سکوهای هواداران لیل حمله کردند و یک هوادار و یک مامور پلیس مجروح شدند.

مهدی قائدی مهاجم ملی پوش ایرانی نخستین گل خود را با پیراهن شباب الاهلی به الشارجه در لیگ اماارات به ثمر رساند.

سورنسن که بیشتر دوران حرفه ای خود را با تیم های CSC و Saxo Bank گذراند، یکی از معتبرترین دوچرخه سواران پیلوتون بود و عنوان قهرمانی مسابقات جاده ای دانمارک را به دست آورد

در این بین تراکتور که با مشکلات زیادی از جمله از دست دادن بازیکنان خود به علت مسائل مدیریتی و مالی مواجه است، تا نیمه‌های جدول سقوط کرده و دیگر در بین ارزشمندترین های لیگ قرار ندارد

ستاره این بازی مهدی قایدی بود. این فوق ستاره ایرانی که در نیمه دوم و به جای احمد نوراللهی به میدان رفت توانست دو گل به ثمر رساند. او گل نخست الاهلی را در دقیقه 48 و تنها دو دقیقه بعد از آنکه وارد میدان شد به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران به منظور حضور در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا 2022 هند چهارشنبه (24 شهریورماه) تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

بدون شک اطلاع رسانی مربوط به روند استفاده از کمک داور ویدیویی از طریق رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

مددی بعد از احمد سعادتمند در مهرماه سال گذشته به عنوان سرپرست و سپس مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شده بود.

عادل مجللی ملی پوش ایران در مرحله نیمه نهایی کانوی یک نفره 500 متر با زمان 1 دقیقه و 50 ثانیه 29 ثانیه پس از قایق ایتالیا دوم شد و به فینال A مسابقات صعود کرد.