یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

سورنسن که بیشتر دوران حرفه ای خود را با تیم های CSC و Saxo Bank گذراند، یکی از معتبرترین دوچرخه سواران پیلوتون بود و عنوان قهرمانی مسابقات جاده ای دانمارک را به دست آورد

در این بین تراکتور که با مشکلات زیادی از جمله از دست دادن بازیکنان خود به علت مسائل مدیریتی و مالی مواجه است، تا نیمه‌های جدول سقوط کرده و دیگر در بین ارزشمندترین های لیگ قرار ندارد

ستاره این بازی مهدی قایدی بود. این فوق ستاره ایرانی که در نیمه دوم و به جای احمد نوراللهی به میدان رفت توانست دو گل به ثمر رساند. او گل نخست الاهلی را در دقیقه 48 و تنها دو دقیقه بعد از آنکه وارد میدان شد به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران به منظور حضور در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا 2022 هند چهارشنبه (24 شهریورماه) تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

بدون شک اطلاع رسانی مربوط به روند استفاده از کمک داور ویدیویی از طریق رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

مددی بعد از احمد سعادتمند در مهرماه سال گذشته به عنوان سرپرست و سپس مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شده بود.

عادل مجللی ملی پوش ایران در مرحله نیمه نهایی کانوی یک نفره 500 متر با زمان 1 دقیقه و 50 ثانیه 29 ثانیه پس از قایق ایتالیا دوم شد و به فینال A مسابقات صعود کرد.

آن‌ها در شعارهایی خود، برقراری عدالت توسط حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را خواستار و بر توجه به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال توسط وزیر جدید تاکید کردند.

قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو، صبح امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش در اعتراض به وضعیت مدیریتی باشگاه را ببینید.

بازی لاتزیو مقابل گالاتاسرای تا دقیقه 66 بدون گل مساوی دنبال می‌شد تا این که توماس استراکوشا روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تیم میزبان سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

هنوز علت بستری‌شدن دوباره این اسطوره فوتبال در بخش مراقبت‌های ویژه اعلام نشده است.

راهداری در دوران خود به همراه عبدالامیر حزبه جزو بهترین های سنگین وزن خوزستانی وزنه برداری ایران به شمار می رفت.

تیم الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف پرسپولیس ایران است.

کیومرث هدایتیان، ملی پوش سابق جوانان ایران به عنوان مربی تیم زیر 11 سال پسران آمریکا انتخاب شد.

هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته لیگ یک برعهده امیر خلیفه‌اصل بود.