یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

این تغییر باشگاه محبوب ترین ورزشکار جهان (او بیش از 500 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد) باعث تبدیل شدن او به پردرآمدترین فوتبالیست جهان نیز شد.

یک جلسه بازی بدون تماشاگر و 200 هزار فرانک سوئیس جریمه ای است که مجارها باید برای شعارهای نژادپرستی هوادارانشان پرداخت کنند.

لواندوفسکی بعد از کسب این عنوان، گفت: من بسیار افتخار می کنم و بسیار راضی هستم. این جایزه نیز متعلق به تیم، مربی و کل کارکنان است. ما تشنه عناوین بیشتری هستیم. هنوز چند سال دیگر باقی مانده است که می خواهم در این سطح بازی کنم. یک بار برنده شدن چیز خوبی است. دوبار بردن آن بهتر است.

در رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی، به مقام اول دوازده هزار دلار، مقام دوم شش هزار دلار و مقام سوم مشترک هر کدام سه هزار دلار آمریکا جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

تیم ملی هندبال زنان برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های گروهی و توپی زنان ایران، علاوه بر صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت های هندبال آسیا، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا را کسب کرد.

وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال در صفحه اینستاگرام خود چند تصویر با لباس کردی به اشتراک گذاشت که مورد استقبال بسیاری از سلبریتی‌ها و شهروندان قرار گرفت. وریا اصالتا اهل مریوان واقع در استان کردستان است.

با پایان مرحله گروهی جام جهانی فوتسال تکلیف 16 تیم صعودکننده و بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد.

در دقیقه 5 نیمه دوم سرانجام قفل دروازه ایران شکست و آرژانتین گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادمه نیز در دقیقه 7 گل دوم را نیز وارد دروازه ایران کرد، اما این پایان کار نبود علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه 10 یکی از گل‌های خورده ایران را جبران کرد تا این مسابقه با نتیجه 2 بر یک خاتمه یابد.

با توجه به چند بازیکن ملی پوش در ترکیب دو تیم پرسپولیس و فولاد، اسکوچیچ نگران آسیب دیدگی بازیکنانش در آستانه دیدار حساس مقابل کره جنوبی است و از همین رو در خواست تعویق زمان سوپرجام را داده است.

فقط 15 شرکت هستند که لایسنس فیفا را دارند و به اجبار باید سمت این شرکت‌ها رفت. با توجه به فضا و وضعیت موجود، کارهای لازم از جمله مزایده از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد و تقریبا این کار نهایی شده است.

این بازیکن در قطر به سر می‌برد و خبرها حاکی از توافق او با الریان می‌دهد.

محمود فکری در همان تاریخ (18 آذر 1399) نسبت به رأی صادره در کمیته وضعیت اعتراض کرد و این پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد که حالا خبر می‌رسد کمیته استیناف نیز رأی کمیته وضعیت در این پرونده را عینا تأیید کرده است.

بنابر اعلام پزشکان باشگاه الهلال به دیدار مقابل پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رسد. این دیدار روز 24 مهرماه در عربستان برگزار خواهد شد.

مطمئنا اگر این جلسه حاوی محرمانگی و مسائلی از این دست بود، با دعوت اصحاب رسانه و در محل باشگاه انجام نمی گرفت و اجازه ضبط فایل صوتی در آن داده نمی شد

در پایان بازی شب گذشته پورتو، دو هوادار این تیم، بنری با زبان فارسی به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود "مهدی ژاکتت را به ما بده" که این مسئله با واکنش زیبای ستاره ایرانی همراه شد.