جمعه 10 فروردین 1403

عصر جدید

عصر جدید

وب‌گاه فرارو

موردی که مجیدی را متفاوت‌تر از بقیه کرد، تجربه مربیگری در جایی غیر از ایران و مچ‌اندازی در محیطی حرفه‌ای، دست‌کم از لحاظ ساختار و متفاوت با فوتبال ایران بود. شاید با توجه به بضاعت و جایگاهی که اتحاد کلبا در فوتبال امارات داشت، شکست و عدم نتیجه‌گیری مجیدی از پیش قطعی به نظر می‌رسید؛ ولی این پیش‌بینی احتمالی هم مجیدی را از چالش سختی که برای خودش برگزیده بود، برحذر نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه اختلاف تندروهای جریان راست درباره انتخابات مجلس در جریان بود، اما آنها در یک موضوع مهم وحدت دارند. وحدت در این حوزه در «حمایت همه‌جانبه از دولت سیزدهم» خلاصه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اینترنت ماهواره ای یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های عصر جدید است که به‌زودی فراگیر خواهد شد. اما این فناوری اینترنت چیست و چه مزایایی دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، پس از پیروزی‌های گسترده‌اش در «سه‌شنبه بزرگ» گفت این روز شگفت‌انگیز و الهام‌بخش بود ترامپ شامگاه سه‌شنبه به وقت آمریکا در سخنرانی خود در فلوریدا گفت: «آنها به دلیلی آن را سه‌شنبه بزرگ می‌نامند. این یک شب شگفت‌انگیز، یک روز شگفت‌انگیز بود، این یک دوره زمانی باورنکردنی در تاریخ کشور ما بود. از بسیاری جهات هم غم‌انگیز بود، اما فکر می‌کنم الهام‌بخش...

وب‌گاه ورزش سه

الخاندرو گریمالدو، ستاره بایر لورکوزن، به تمجید از ژابی آلونسو، سرمربی تیمش، پرداخته و معتقد است این سرمربی جوان دوران حرفه ای پرباری خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اینترنت ماهواره ای یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های عصر جدید است که به‌زودی فراگیر خواهد شد. اما این فناوری اینترنت چیست و چه مزایایی دارد. اینترنت ماهواره ای یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های عصر جدید است که به‌زودی فراگیر خواهد شد. اما این فناوری اینترنت چیست و چه مزایایی دارد. آیا تا به حال آرزوی این را داشته‌اید که در فارغ از هر مکانی که هستید، آزادانه بتوانید از اینترنت برای کار، یادگیری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ی اینترنتی «ای کاش» به سؤال مجری برنامه، محمدرضا یزدان پرست درباره ی میزان درآمد یک روحانی در تهران پاسخ داد. حجت الاسلام عبدالمهدی هاشمی گفت «99 درصد روحانیون وضعی پایین تر از سطح معمولی دارند». وی همچنین گفت با توجه به اینکه کارشناس فرهنگی یکی از ادارات است، حقوق ماهیانه ی کارمندی او به 15 میلیون تومان می رسد، با این حال، این تنها منبع درآمد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد رضا اصلانی فیلمساز گفت: مستند «نیشدارو» دارای بافت فوق‌العاده‌ای است و با توجه به سال ساخت، به کارگیری این نوع نگاه بسیار عجیب است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر سال 1995 خیلی دور به نظر می‌رسد، به این دلیل است که واقعاً چنین بود. پخش‌کننده دی‌وی‌دی دستگاه سرگرمی جدید و داغ بود، تلفن‌های همراه حجیم بودند و به جز مکالمه، کار چندانی انجام نمی‌دادند، و دسترسی به اینترنت یک تجربه بدیع (و کُند) محدود به رایانه‌های رومیزی بود. همچنین سالی بود که CNET (رسانه آمریکایی اینترنتی فناوری) شروع به انتشار و بررسی مسائل مربوط به تکنولوژی کرد. فناوری در...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد شیروانی می‌گوید هر چقدر جهان، جریان مهدویت را عاری از قیود، ملی، اعتقادی و شخصی ببیند پیوند بهتری با آن برقرار خواهد کرد بنابراین سربازان واقعی ایشان کسانی هستند که در فراگیری پیام ایشان بیشتری تلاش را داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم خواهران مگدالن که به موضوع 155 قربانی زن صومعه‌ای به نام مگدالن در ایرلند می‌پردازد روایتی از سرکوب بدن زنان در جامعه سنتی ایرلند و رسوایی کلیسای کاتولیک را به نمایش می‌گذارد که حاصلی جز برهنگی زنان در عصر جدید برای ایرلندی‌ها به همراه نداشته است.

وب‌گاه ورزش سه

سایمون دیویس، مدیر آکادمی تاتنهام، در مورد تأثیر عظیم آنگه پوستکوگلو بر روی باشگاه لندنی صحبت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب و تشکل‌ها از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای نوشت: امروز در حالی چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شاهدیم که پرتوهای روشنگر این انقلاب در سراسر منطقه و جهان گسترش یافته و مایه امید ملل مسلمان و مستضعف شده است.