شنبه 31 شهریور 1403

علت فوت دانشجوی دندانپزشکی شیراز چه بود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی شیراز چه بود؟

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: مرحوم «علی مشهوری»، دانشجوی دندانپزشکی این دانشگاه صبح امروز (جمعه) براثر ایست قلبی درگدشت و موجب تاثر جامعه دانشگاهی شد.

دکتر محمد حسین انباردار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانشجو اهل استان فارس و ورودی سال 1401بوده که صبح امروز (جمعه) فوت کرده است.

وی اضافه کرد که علت فوت ایشان در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز (جمعه) با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم «علی مشهوری»، دانشجوی دندانپزشکی این دانشگاه را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه آمده است: در گذشت مرحوم «علی مشهوری» دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی، موجب تاثر و تالم جامعه دانشگاهی شد.

خبر مرتبط مصدومیت 11 دانشجوی یک دانشگاه در پی ریزش سقف کلاس + عکس

مدیر جانشین وقت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدوم شدن 11 نفر در پی ریزش سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

در خاتمه این پیام آمده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی فراوان و عرض تسلیت به خانواده این دانشجوی عزیز، دوستان و هم کلاسی های این مرحوم، برایشان از درگاه ایزد منان صبر و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی مسالت دارم.

خبر مرتبط تصمیم مهم وزارت علوم درباره دانشگاه‌های کم دانشجو

وزیر علوم گفت: سعی می کنیم دانشگاه‌هایی که با کمبود دانشجو مواجه هستند و یا ظرفیت آن‌ها کاهش یافته را یا تغییر رویکرد داده و یا با برخی از دانشگاهها ادغام کنیم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

علت فوت دانشجوی دندانپزشکی شیراز چه بود؟ 2
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی شیراز چه بود؟ 3