دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تکمیل مخزن جدید آب با ظرفیت 2 هزار متر مکعب در شهر کوهستک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو کشورمان به عنوان نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمال تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون دبیر جشنواره است که با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال ابجد روزانه شنبه 26 اسفند 1402 را در این صفحه بخوانید. مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روش‌ها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می‌تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارداد توسعه 6 میدان نفتی کشور به ارزش بیش از 13 میلیارد دلار با هدف افزایش تولید 350 هزار بشکه با تکیه بر توان داخلی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت امضا می‌شوند. قرارداد توسعه 6 میدان نفتی کشور به ارزش بیش از 13 میلیارد دلار با هدف افزایش تولید 350 هزار بشکه با تکیه بر توان داخلی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت امضا می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین، بزرگترین قراردادهای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد شهدای جنگ غزه به 31 هزار و 553 نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شرکت گردشگری فضایی با همکاری یک سرآشپز دانمارکی قصد دارد تجربه غذا خوردن بر فراز زمین را امکان‌پذیر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس ارتباطات اورژانس بابل با اقدام به موقع جان یک نوزاد و مادر در روستاهای بخش بندپی شرقی بابل را که امکان رفتن به بیمارستان نداشتند نجات داد. به گزارش عرشه آنلاین، کارشناس ارتباطات اورژانس بابل با اقدام به موقع جان یک نوزاد و مادر در روستاهای بخش بندپی شرقی بابل را که امکان رفتن به بیمارستان نداشتند نجات داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از گلزنی رونالدو در دیدار دیشب، هواداران الاهلی این گونه با پرتاب اشیا از خجالت او و همبازیانش در آمدند. بعد از گلزنی رونالدو در دیدار دیشب، هواداران الاهلی این گونه با پرتاب اشیا از خجالت او و همبازیانش در آمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داشتن یک رژیم غذایی متعادل یکی از کلیدهای داشتن زندگی سالم و موفق است، اما کارشناسان بر این باورند که برخی از غذاها به دلیل داشتن مواد مغذی‌تر و سالم‌تر از سایرین متمایز هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون گفتمنتظر سریال پایتخت نباشید علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون سریال پایتخت هفت هنوز تولید نشده است و چیزی به اسم سینمایی پایتخت هفت وجود ندارد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرارداد توسعه 6 میدان نفتی کشور به ارزش بیش از 13 میلیارد دلار با هدف افزایش تولید 350 هزار بشکه با تکیه بر توان داخلی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت امضا می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس داده‌های موجود، صندوق IBIT بلک‌راک در تاریخ 14 مارس، 99.3 میلیون سهم را معامله کرد و با حجم معاملات بیش از 3.9 میلیارد دلار، رکورد قبلی 3.7 میلیارد دلاری خود را که کمتر از 10 روز پیش و در 5 مارس ثبت شده بود، شکست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه دولتی کره شمالی برای اولین بار برای دختر کیم جونگ اون از لقب مخصوص رهبران این کشور استفاده کرد رسانه دولتی کره شمالی برای اولین بار برای دختر کیم جونگ اون از لقب مخصوص رهبران این کشور استفاده کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ رسانه دولتی کره شمالی برای اولین بار از دختر جوان کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی به عنوان «هدایتگرخاص» یاد کرد. این عنوان معمولاً لقبی است که برای رهبران این کشور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت کنندگان در همایشی که به مناسبت روز بین‌المللی مقابله با اسلام‌هراسی در دوبلین برگزار شد، راهکارهای مقابله با این پدیده شوم را بررسی کردند.