دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست دستمزد شورای عالی کار از ساعتها قبل با حضور نمایندگان کارفرمایی، کارگری و دولت آغاز شده است. مذاکرات فشرده مزدی کماکان در جریان است و مشخص نیست امشب رقم دستمزد 1403 مشخص خواهد شد یا نه. نشست دستمزد شورای عالی کار از ساعتها قبل با حضور نمایندگان کارفرمایی، کارگری و دولت آغاز شده است. مذاکرات فشرده مزدی کماکان در جریان است و مشخص نیست امشب رقم دستمزد 1403 مشخص خواهد شد یا نه. به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نزدیک شدن به شب عید و باتوجه به نوسانات اقتصادی بسیاری از افراد سراغ اجاره خودرو برای مسافرت می‌روند و برای بازه زمانی سه تا شش روز، قیمت اجاره پژو 206 در سایت های اجاره خودره از 1,195,000 تا 1,300,000 تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت لیر ترکیه در آخرین شنبه سال در حالی شاهد انجام معاملات ارزی بود که نسبت به دو روز گذشته روند صعودی را تجربه کرد و 1885 تومان قیمت خورد تا 20 تومان رشد نسبت به پنجشنبه هفته پیش داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک واحد قنادی شناخته شده و معروف واقع در خیابان پیروزی این کلانشهر به دلیل گران‌فروشی زولبیا و بامیه پلمب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان 111 بزرگسال 18 تا 65 ساله را در دو گروه «آزمایش» و «کنترل» قرار دادند و از شرکت کنندگان در گروه «آزمایش» خواستند که به مدت 14 هفته هر روز خودشان را وزن کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان حمله جدیدی علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعطیلات آخر هفته دو روزه سال‌هاست که به‌عنوان یک مساله مهم سیاستگذاران و نمایندگان مجلس تبدیل شده است و به‌ویژه از سال 98 که توسط علی اصغر مونسان وزیر وقت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مطرح شد که راهی برای رونق و توسعه گردشگری در تمام ایام سال باشد. حال بالاخره پس از سال‌ها «لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته» مورد موافقت اولیه مجلس قرار گرفت و در واقع به «مساله چند ساله کشور در مواجهه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون گفت منتظر سریال پایتخت نباشید علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون گفت منتظر سریال پایتخت نباشید علیرضا خمسه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و «پایتخت 7» هنوز تولید نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر خواستار انجام تحقیقات مستقل و فوری در مورد جنایات رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران در نوار غزه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه دوشنبه 27 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس ماه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست دستمزد شورای عالی کار از ساعتها قبل با حضور نمایندگان کارفرمایی، کارگری و دولت آغاز شده است. مذاکرات فشرده مزدی کماکان در جریان است و مشخص نیست امشب رقم دستمزد 1403 مشخص خواهد شد یا نه.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طی تحقیقات دانشمندان، قدیمی ترین فسیل جنگل جهان کشف شده که قدمت آن به 390 میلیون سال پیش باز می‌گردد. در ادامه این نتایج را بررسی می‌کنیم. در طی تحقیقات دانشمندان، قدیمی ترین فسیل جنگل جهان کشف شده که قدمت آن به 390 میلیون سال پیش باز می‌گردد. در ادامه این نتایج را بررسی می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدر اعظم آلمان درباره تبعات انسانی حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند. به گزارش عرشه آنلاین، سردار مهدی حاجیان روز شنبه در گفت و گویی افزود:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم‌نامه همکاری صنعتی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز امضا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ بیمه شخص ثالث 35 درصد گران شد نرخ بیمه شخص ثالث 35 درصد گران شد معاون بیمه مرکزی: با توجه به افزایش 34 درصدی نرخ دیه، شورای‌عالی بیمه امروز تصویب کرد که نرخ حق بیمه شخص ثالث از اول سال 1403 تا سقف 35.5 درصد افزایش یابد.