یک‌شنبه 8 مهر 1403

علوم پزشکی زنجان در اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشگاه‌های استان اول شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
علوم پزشکی زنجان در اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشگاه‌های استان اول شد

زنجان - ایرنا - مدیرتربیت بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: اولین دوره المپیاد ورزشی (به صورت مجازی) بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها با قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی پایان یافت و دانشگاه‌های آزاد دوم و دانشگاه‌های زنجان و روزبه نیز به طور مشترک سوم شدند.

سعید احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، برقراری شور و نشاط و ورزش در خانه، ارتقای سلامت افراد جامعه، تقویت روحیه همکاری و خودباوری در انجام کارهای تیمی، تقویت روحیه نشاط و پویایی، جلوگیری از فقر حرکتی در بین دانشجویان کارکنان در دوران قرنطینه خانگی و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا با ماندن در خانه را از جمله اهداف برگزاری المپیاد ورزشی مجازی در استان ذکر کرد.

وی اضافه کرد: هر چند استقبال دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان در مقایسه با رقابتهای حضوری کمتر بود، اما با برنامه ریزی منسجم و اطلاع رسانی های مکرر می توان این امر را در بین گروه‌های هدف نهادینه کرد که تلاش می شود این مهم با رفع نواقص آن، شکل مطلوب‌تری داشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: در این المپیاد، در بخش دانشجویی سینا عبداللهی در رشته شطرنج، میر وحید حمزه لو در رشته شنا روی زمین از دانشگاه علوم پزشکی و امیرحسین رحمتی در رشته دارت نیز از دانشگاه زنجان، مهلا قانعی در رشته درازنشست و مهران انتظاری در رشته روپایی از دانشگاه علوم پزشکی مقام نخست را کسب کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در بخش کارکنان نیز سعید سراجی وطن در رشته دارت، صیاد بیات در رشته شنا روی زمین، شمسی تاران در رشته درازنشست و اصغر مهدیخانی در رشته بارفیکس همه از دانشگاه علوم پزشکی استان مقام اول هر رشته را کسب کردند.

احمدی افزود: دانشجویان برای شرکت در اولین المپیاد ورزشی به صورت مجازی ویدئوهای خود را تا 20 اردیبهشت امسال ارسال کردند که همه شرکت‌کنندگاندانشجو، کارمند دانشگاه یا از اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بودند.

وی اضافه کرد: نتیجه داوری ها حداکثر تا 2 هفته آینده اعلام شد که این مهم به صورت مجزا توسط کارشناسان در بخش برادران و خواهران انجام شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: او دوره از ت زی دایان رن داه‌های ان در ر ی دارت روایی،، ر، روی ز و دراز رن و ری و و دایی داه م زن و ت ورزی دا ان برگزار شد.

*س_برچسب‌ها_س*