شنبه 29 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - ورود محموله کانتینری گوگرد قزاقستان از مسیر ریلی اینچه برون برای صادرات به ترکیه، جلوه بارزی از ثمره اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود تبادلات تجاری با کشورهای همسود (CIS) به ویژه در بخش ترانزیت کالاست که می تواند سرآغازی برای شکوفایی اقتصاد ایران و استان گلستان باشد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: با توجه به افزایش هزینه دارو و درمان باید برآورد دقیقی صورت بگیرد و مشخص شود تولیدکنندگان دارو به چه امکاناتی نیاز دارند تا به مردم فشار نیاید.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - بر اساس آمار موجود بیش از 75 درصد اراضی کشور اکنون زیر پنج هکتار است که در صورت ادامه روال کنونی در 10 سال آینده بیش از 80 درصد اراضی زیر سه هکتار خواهد شد که علاوه بر معضل خودکفایی در محصولات اساسی، امکان سرمایه گذاری و اجرای مسائل فنی کشاورزی را در این بخش با چالش جدی مواجه می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به اظهارات انتقادی یکی از نمایندگان درباره کارشکنی این سازمان در اجرای قانون رتبه بندی معلمان جوابیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به اظهارات انتقادی یکی از نمایندگان درباره کارشکنی این سازمان در اجرای قانون رتبه بندی معلمان جوابیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تامین منابع مالی، فقط یکی از چالش‌های اغلب کارآفرینان بویژه شرکت‌های دانش بنیان نوپا است. این شرکت ها در حال تحقیق به حمایت و سرمایه گذاری و تسهیلات بلند مدت نیاز دارند، از این رو خطرپذیری در زمینه سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان باید بالاتر رود.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار علی آباد کتول گفت: شایعه اخراج کارگر صحت ندارد، اما هر دو نفر یعنی پیمانکار و هم کارگر فعلا تعلیق شده اند تا ماجرا کامل و به صورت دقیق بررسی شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در فضای مجازی از کتک کاری یک فرد با بیل در شهرداری علی آباد کتول منتشر شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم تعامل مجلس با دولت اما نمایندگان مطالبات و مشکلات مردم را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار علی‌آباد کتول درباره ماجرای کتک‌کاری در شهرداری این شهر توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - بررسی آماری از وضعیت ایجاد و توسعه نیروگاه های مقیاس کوچک برای افزایش تولید برق از سوی بخش خصوصی که طی دو دهه از رویکرد های جدی دولت ها است نشان می دهدکه استان های شمالی به خصوص مازندران در این زمینه به دلیل عدم استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی عقب مانده است.

وب‌گاه گسترش

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی گفت: نصب کارت‌خوان‌های جدید در نانوایی‌های استان گلستان آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام‌وی‌ام، همسر و یک فرزند «حامد سلطانی» مجری تلویزیونی در حادثه رانندگی جان باختند و 2 نفر (خود و دیگر فرزندش) مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره هلال احمر شهرستان علی آباد کتول گفت: دفتر زندگی جوانی که برای تفریح به گلستان آمده بود، با غرق شدن در سد کبودوال علی آباد کتول بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت بازنگری در مهارت‌های پیش‌بینی شده معلمان گفت: فرایند مهارت‌آموزی معلمان بر اساس نیازآینده جامعه اصلاح می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه در ادامه سفر به گلستان از پروژه مرکز رفاهی فرهنگیان علی‌آبادکتول که با گذشت هفت سال از آغاز ساخت به پیشرفت فیزیکی 65 درصد رسیده است بازدید کرد.