شنبه 15 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

خبرگزاری تسنیم

دومین شب از پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی کار خود را آغاز کرد که «آبادون‌خوانی» بانوان کرمانی به آن حال و هوای دیگری بخشید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وضع عوارض صادراتی بر محصولات جالیزی تأثیرات منفی بر معیشت کشاورزان دارد و این موضوع را با حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنا بر روایات مردمی، این مرد ایرانی بیش از نیم قرن بود که خود را نشسته بود.

خبرگزاری مهر

استان گلستان به دلیل تنوع آب و هوایی و جاذبه های متنوع اش همیشه می تواند مقصد سفر باشد اما این روزها فصل پاییز، جنگل های تاریخی هیرکانی اش را درخشان تر از همیشه کرده است.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: در زمینه قانون رتبه بندی معلمان اقدامی از سوی رئیس و کارکنان سازمان برنامه و بودجه صورت نگرفته و آن را به ماه های آینده موکول می کنند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: محیط زیست فشل است و دارد به قهقرا می‌رود چراکه جنگل‌های هیرکانی در حال نابودی هستند و این سازمان در خواب غفلت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آبشار کبودوال که در استان گلستان واقع شده است، به عنوان بزرگ ترین آبشار خزه ای ایران معروف است.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفری یک روزه بمنظور بازدید از چند طرح در گلستان صبح پنج‌شنبه وارد این استان شد و در فرودگاه گرگان مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از بهره مندی از 8 ست کوهستان، یک فروند هلی‌کوپتر با یک پرواز 5 ساعته و یک سگ زنده‌یاب خبر داد و گفت: تعداد کل افراد حادثه‌دیده 3 نفر بودند که 2 نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطقه امن انتقال داده شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد کل افراد حادثه‌دیده در این سه نفر بودند که دو نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطه امن انتقال داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهادکشاورزی گلستان از آغاز فصل برداشت پنبه (طلای سفید) از سطح افزون بر 20 هزار هکتار مزارع این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی تولید امسال این محصول افزون بر 40 هزار تن وش است.