شنبه 15 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: ما در کمیسیون تلفیق بودجه اعتبارات لازم برای پرداخت مطالبات گندم کاران را در نظر گرفتیم و باید مطالبات آنان پرداخت شود.

خبرگزاری مهر

مدیر کل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای حمایت از مراکز رشد و ارزیابی وضعیت عملکردی آن ها و همچنین در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه سطح بندی مراکز رشد انجام شده است.

خبرگزاری دانا

برخی مدیران که عمدتاً به مدد واسطه‌هایی به جز توانمندی، به مناصبی دست پیدا کرده‌اند، در حال ضربه‌زدن به شهر خود هستند و یکی از موانع اصلی توسعه محسوب می‌شوند.

خبرگزاری دانا

فرماندار علی‌آباد کتول خطاب به مدیران این شهرستان گفت: مسئولان باید در خدمت بی‌منت به مردم کوشا باشند، اگر مسئولی فکر می‌کند توانش را ندارد در میدان خدمت خوب عمل کند، می تواند کنار برود، به طور قطع انسان‌های توانمند زیادی وجود دارند که این مسئولیت‌ها را عهده بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زلزله 3.6 ریشتری در مرز گلستان و سمنان در حوالی علی آبادکتول به وقوع پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری 1401 از فردا یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت‌های شرکت در کنکور سراسری سال 1401 همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر تا روز سه‌شنبه 7 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون سراسری سال 1401 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات...

خبرگزاری مهر

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های سیزده‌گانه تخصصی مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه سوم، اخیراً مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جدول اسامی رئیس و اعضای 13 کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه سوم منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم در گزارشی، جدول اسامی رئیس و اعضای 13 کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه سوم را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - ورود محموله کانتینری گوگرد قزاقستان از مسیر ریلی اینچه برون برای صادرات به ترکیه، جلوه بارزی از ثمره اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود تبادلات تجاری با کشورهای همسود (CIS) به ویژه در بخش ترانزیت کالاست که می تواند سرآغازی برای شکوفایی اقتصاد ایران و استان گلستان باشد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: با توجه به افزایش هزینه دارو و درمان باید برآورد دقیقی صورت بگیرد و مشخص شود تولیدکنندگان دارو به چه امکاناتی نیاز دارند تا به مردم فشار نیاید.