شنبه 29 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه در ادامه سفر به گلستان از پروژه مرکز رفاهی فرهنگیان علی‌آبادکتول که با گذشت هفت سال از آغاز ساخت به پیشرفت فیزیکی 65 درصد رسیده است بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: خرید تضمینی همه محصولات کشاورزی در قالب یک طرح از سوی مجلس شورای اسلامی دنبال می شود تا دولت این طرح را روی همه محصولات عملیاتی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دادسرای جنایی اعلام کرد، پزشک پزشکی قانونی برای تأیید صلاحیت روانی متهم خیابان طالقانی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - نائب رییس اول کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از تصویب 25 هزار میلیارد ریال اعتبار در قانون بودجه امسال برای اجرای طرح‌های جمع آوری فاضلاب در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امسال وزارت نیرو در قالب جهاد آبرسانی به 10 هزار روستا در سراسر ایران اسلامی آبرسانی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل یک شرکت فناور گفت: زنبورداران با استفاده از کندوی عسل هوشمند هر لحظه می‌توانند از وضعیت دما و رطوبت داخل کندوهای عسل از طریق تلفن همراه با خبر شوند و شرایط زندگی داخل کندو را برای زنبورها راحت تر کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پایان زمان قانونی دولت برای ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از شهریور 1400 اجرایی می شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل دخانیات با تاکید بر ضرورت حمایت جدی کمیسیون کشاورزی مجلس از صنعت دخانیات کشور گفت: استعمار فرانو در قالب پروژه نفوذ در حیاط خلوت اقتصادی کشور در خدمت کمپانی های چند ملیتی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: مجلس تلاش کرد رتبه‌بندی فرهنگیان از شهریور 1400 اجرا شود اما مانع‌تراشی صورت می‌گیرد اجرای این قانون آبروی مجلس است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: مجلس تلاش کرد رتبه بندی فرهنگیان از شهریور 1400 اجرا شود اما مانع تراشی صورت می‌گیرد اجرای این قانون آبروی مجلس است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - حدود یک هفته از آغاز طرح توزیع عادلانه یارانه ها و اصلاح نظام ارزی می گذرد؛ در این مدت با تشدید نظارت های میدانی بر بازار، تلاش شده با قدرت بیشتری جلوی احتکار و قاچاق کالا گرفته شود که نتیجه آن کشف انبارهای مختلف نگهداری غیرمجاز کالاهای اساسی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پرداخت یارانه معیشتی نه تنها یارانه مردم افزایش پیدا نکرده، بلکه یارانه بازنشستگان در این چند روز حذف شده است، در حالی که این رویه ها باید اصلاح شود.

خبرگزاری مهر

مراکز رفع نقص احتمالی کارت های شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اعلام شد. داوطلبان در صورت مشاهده نقص در کارت آزمون می توانند از فردا دوشنبه 26 اردیبهشت ماه برای رفع نقص مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور عشایر ایران اعلام کرد بسته های حمایتی مناسبی از طریق دامدار کارت و روش های دیگر در اختیار تولیدکنندگان خرد قرار می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آبشار شیرآباد مجموعه‌ای از هفت آبشار کوچک و بزرگ است که به نام هفت آبشار شیرآباد نیز شناخته می‌شود. این آبشار جزو میراث طبیعی و ملی ایران و از جاذبه های گردشگری استان گلستان محسوب می‌شود.