شنبه 29 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

خبرگزاری مهر

رامیان - زیبایی های طبیعی و تاریخی رامیان در شرق گلستان جورچینی از جذابیت های منحصر به فردی است که در گرداگرد قلعه ماران، پایتخت کهن اشکانیان، گرشگران نوروزی را افسون خود می کند.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - سهم شاهرود در شرق استان سمنان از جنگل‌های باستانی هیرکانی در شمال کشور «ابر» است. جاذبه‌های این جنگل به جا مانده از دوران سوم زمین‌شناسی، یا همان دوران دایناسورها، با آغاز فصل بهار گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌خواند.

خبرگزاری ایسنا

اگر قصد دارید بعد از یکی دو سال خانه نشینی به دلیل کرونا برای آرامش روح و روان خود و خانواده تجدید قوا تدبیری بیاندیشید، تردید نکنید که باید استان گلستان را برای سفر نوروزی انتخاب کنید.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به پایین بودن درآمد سرانه خانوار و نرخ بیکاری در گلستان از مسئولان خواست تا هر چه سریع‌تر مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان را اجرایی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: با نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور شاهد افزایش 3 هزار مگاواتی مصرف انرژی در 6 ماهه اول سال خواهیم بود که دولت باید مسئولیت تأمین آن را بر عهده بگیرد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور شاهد افزایش 3 هزار مگاواتی مصرف انرژی در 6 ماهه اول سال خواهیم بود که دولت باید مسئولیت تأمین آن را بر عهده بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه 1401 مصوب کردند که کشت برنج درمناطق مختلف کشور با هماهنگی دستگاه‌های ملی به تشخیص کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه 1401 مصوب کردند که کشت برنج درمناطق مختلف کشور با هماهنگی دستگاه‌های ملی به تشخیص کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با بیان اینکه مبدا و مقصد تله کابین علی‌آباد در عرصه جنگل‌های هیرکانی نیست، گفت: وزیر میراث‌فرهنگی اجرای این طرح را به شرط خارج بودن از عرصه هیرکانی و تایید کارشناسان دستگاه‌های متولی بلامانع دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بعدازظهر جمعه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی علی آباد کتول، اظهار کرد: روند مرسوم گذشته در اعطای مجوز‌های سرمایه گذاری برچیده خواهد شد و برای مبارزه با فساد اداری، سامانه‌های هوشمند و الکترونیکی جای کاغذ بازی را خواهد گرفت. وی افزود: باید در اعطای مجوز سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، قاعده‌های اشتباه گذشته...

خبرگزاری دانا

فرمانی گفت: در تلاش هستیم که با ثبت 18 اثر ملموس، ناملموس و طبیعی در استان گلستان جشن ثبت یک هزار اثر استانی ثبت شده را برگزار کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 به صورت اینترنتی در روز‌های 30 بهمن تا 10 اسفند 1400 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir انجام می‌شود. آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 در روز‌های 5 و 6 خردادماه 1401 برگزار خواهد شد. جمع...

وب‌گاه مشرق نیوز

تورم در دولت رئیسی نزولی شده است و گوشت قرمز؛ مافیا و تورم، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از ضرورت افزایش نظارت بر بازار خبر داد و گفت که از شالی‌کاران بسیاری سوال پرسیده است و همه می‌گویند برنج را 30 تا 35 هزار تومان فروخته‌اند.

خبرگزاری ایسنا

مخالفت مجلس با افزایش استثناها در قانون منع بکارگیری بازنشستگان / تصویب موافقتنامه خدمات هوایی بین ایران و صربستان و... از جمله موضوعات خبری امروز (دوشنبه) هجدهم بهمن ماه 1400 مجلس است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.