شنبه 15 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هاشمی در ابتدای سفر بازدیدی از هتل ورزش گرگان خواهد داشت و 18 خانه ورزش روستایی به صورت متمرکز با حضور وزیر ورزش و جوانان در گرگان افتتاح خواهد شد. افتتاح سالن ورزشی چند منظوره «شهدای اودک دوجی» شهرستان علی آباد کتول، افتتاح زمین چمن مصنوعی «شهید خداقلی رجبلو» رامیان، افتتاح سالن چند منظوره «امام علی ع» توران فارس رامیان از دیگر برنامه‌های سفر یک...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحولات اخیر در سرزمین فلسطین، چشم بشریت را به روی حقایق باز کرد و جهان به همان موضع انقلاب اسلامی ایران در 44 سال اخیر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تبریز گفت: اتمام پروژه و راه اندازی فاز اول خط 2 مترو تبریز تا پایان این دوره از مدیریت شهری از مهمترین هدفگذاری های شهرداری تبریز است و برای تحقق آن نیازمند تامین مالی 25هزار میلیارد تومان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوروزی گفت: دولت آیین‌نامه اعطای تسهیلات 350 میلیونی مسکن را هرچه زودتر ابلاغ کند تا پیش گذشتن از زمان ساخت‌وساز، روستاییان مسکن خود را بسازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهر از نیمه گذشته و قیمت گندم در سال زراعی جدید اعلام نشده است. البته این موضوع فقط مخصوص این کالای استراتژیک نیست و نرخ دیگر محصولات کشاورزی مشمول قیمت‌گذاری نیز هنوز اعلام نشده است. در این میان، گندمکاران یک مشکل دیگر هم دارند؛ عدم پرداخت کامل مطالبات برای سال گذشته زراعی مهر از نیمه گذشته و قیمت گندم در سال زراعی جدید اعلام نشده است. البته این موضوع فقط مخصوص این کالای استراتژیک...

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و 120 هزار میلیارد ریال مطالبات گندمکاران پرداخت شده، گفت: با تامین منابع مورد نیاز مطالبات آنان تا پایان مهرماه به صورت کامل پرداخت میشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که تغییرات رخ داده در برنامه هفتم صدای اعتراض دولت را بلند کرده بود اما رییس مجلس اعلام کرده است که در نشست مشترک با رییس‌جمهور توافق بر سر این لایحه حاصل شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده علی آباد در مجلس گفت: کلی بودن احکام در حوزه آسیب‌های اجتماعی، نپرداختن به اولویت نخست کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راس آن اعتیاد و عدم توجه کافی به برنامه راهبردی اساسی در حوزه سرمایه انسانی دولت از دیگر ایرادی است لایحه است.

خبرگزاری مهر

امروز گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که نمایندگان با کلیات آن موافقت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه مجلس درباره قیر رایگان را رد نکرده بلکه آن را اصلاح کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه مجلس درباره قیر رایگان را رد نکرده بلکه آن را اصلاح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه برادر هنگام جابجایی پمپ آب کشاورزی در زمین‌های کشاورزی «مزرعه کتول» جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده است و مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 30 مرداد) در پاسخ به تذکر نماینده علی آباد کتول درباره مطالبات گندم‌کاران گفت: این موضوع هفته گذشته مطرح شد و پیگیری‌های لازم نیز انجام گرفته است؛ ان‌شاءالله این مطالبات حتماً به زودی پرداخت می‌شود. پیش از صحبت قالیباف، رحمت الله نوروزی در تذکری با انتقاد از دولت به دلیل پرداخت نکردن...