شنبه 15 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

خبرگزاری مهر

سفر وزیر میراث فرهنگی به استان خوزستان، اعلام برنامه‌های تهرانگردی، باز شدن مراکز گردشگری پلمپ شده و توزیع بسته‌های سفر به مسافران ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: در نظرداریم نمایشگاه های ملی عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات را در 100 نقطه کشور برگزار کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترکمن صحرا از مناطق بزرگ و اصیل ایران است که با شهرستان‌ها، روستاها و طوایف گوناگون، بخش چشمگیری از مناطق شمالی ایران را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی گلستان از مسمومیت انتقال تعدادی از دانش‌آموزان علی آباد کتول و گرگان به بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم مجوز تاسیس گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دیگر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد. وی افزود: با توجه به اخذ مجوز فعالیت 24 مرکز رشد در سال قبل، در حال حاضر 50 مرکز رشد دانشگاه...

خبرگزاری مهر

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - در چهارمین روز از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر گروه‌های موسیقی سنتی مختلف گلستانی به اجرای برنامه در گرگان و علی آباد کتول پرداختند که در این میان اجرای گروه نجوای کتول با درخشش آوای دلنشین نوجوان 13 ساله کتولی، امیر ارسلان بلوکی در مجتمع فرهنگی و هنری علی آبادکتول با استقبال ویژه ای روبرو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را با هدف تعیین ساز و کار استخدام نیرو در دستگاه‌های دولتی به تصویب رساندند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی گوشت و نوسانات ارز گفت: متأسفانه هیچ فردی پاسخگوی وضعیت تورم نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک قاتل اهل گلستان بعد از هفت سال به قتل خود اعتراف کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین انتظامی شهرستان علی آبادکتول گفت: قاتل یک گلستانی که در سال 1395 مرتکب قتل شده بود در قائمشهر مازندران دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان 110 دانشگاه کشور به رئیس جمهور جهت کمک به مردم زلزله زده سوریه و ترکیه نامه نوشتند. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن اهدای سلام، درگذشت جمعی از مردم کشور‌های سوریه و ترکیه، در پی وقوع حادثه غمبار و مهیب زلزله که موجب تألم و تأسف ملت ایران گردید را تسلیت عرض می‌نماییم. ملت...

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: باید مناقشات گازی با ترکمنستان هر چه سریع‌تر حل شود، چرا که مردم از ما توقع حل مشکل قطعی گاز و برق را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: نوسانات ارزی، مهم‌ترین تهدید امنیت اقتصادی محسوب می‌شود؛ لذا از وزیر اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان تقاضا داریم به این مسئله ورود کنند.

خبرگزاری مهر

نوبت اول کنکور سراسری سال 1402 در روزهای پنجشنبه 29 دی و جمعه 30 دی 1401 برگزار می شود و برای اولین بار چند تغییر ویژه در کنکور رخ داده و سفیدی برف بر رخ چهارخانه های سیاه و سفید نشسته است.