دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

علی لاریجانی

علی لاریجانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس به دولت رئیسی درباره احکام بودجه 1403 هشدار داد. رئیس مجلس به دولت رئیسی درباره احکام بودجه 1403 هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مجلس به دولت رئیسی هشدار داد که حق تغییر منابع و مصارف در احکام بودجه ای را ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

علی لاریجانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر توئیت یحیی ابوزکریا روزنامه‌نگار جهان عرب که از ایران برای پاسخ‌دهی به حمله تروریستی صهیونیست‌ها در دمشق قدردانی کرده است، نوشت: «نتیجه راه مجاهدانه انقلاب اسلامی»

خبرگزاری تسنیم

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رهبری به عملیات گسترده ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی توئیتی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاهش قدرت محمدباقر قالیباف در مجلس دوازدهم یکی از اهداف اصولگرایان خارج از شورای ائتلاف بود که با لیست‌های انتخاباتی متفاوت به مصاف وی آمدند. در این رقابت با سقوط آرای قالیباف به ردیف چهارم آرای تهران تا حدودی هدف رقبای او در انتخابات اسفندماه محقق شد، حالا هدف بلند‌پروازانه‌تر این اصولگرایان حذف قالیباف از کرسی ریاست مجلس دوازدهم است. در مقابل اما قالیباف در پاتک به این تلاش برای استمرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف آنقدر هوش سیاسی دارد که اگر سیگنال‌هایی مبنی بر اجماع برای رئیس نشدنش دریافت کند، قید حضور در مجلس را بزند و فرصتی برای بازیابی سیاسی خود تا انتخابات 1404 پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی، برای اقامه نماز عید فطر در مصلی تهران حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور چهره های سیاسی در دیدار با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 20 سال پیش در چنین روزی، آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا با استعفای محمدباقر قالیباف که در آن زمان فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده داشت؛ موافقت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چرا علیرضا پناهیان پیامبر اسلام را برخلاف آیات قرآن و انبوهی از احادیث، انسانی توصیف می‌کند که "حتی یک رفیق هم برای خودش باقی نگذاشته بود"؟ دلیلش روشن است: جریان راست رادیکال در ایران، بخش عمده‌ای از مردم و چهره‌های نظام جمهوری اسلامی را تارانده و طرد کرده و اکنون در پی توجیه تنهایی سیاسی خودش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در گفتگو با عوامل مستند «احمد» با نقل خاطره‌ای از سید احمد خمینی درباره انتخاب مدیرعامل جدید صداوسیما پس از استعفای علی لاریجانی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در گفتگو با عوامل مستند «احمد» به بیان خاطره‌ای درباره مربوط به انتخاب مدیرعامل جدید صداوسیما پس از استعفای علی لاریجانی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز هجدهم فروردین سال 1380 در مورد دیدار با علی لاریجانی، محسن رضایی، ماجرای کاندیداتوری سید محمد خاتمی و سخنرانی مجتبی تهرانی نوشته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه این هفته در مجلس بررسی می شود.